Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی رقم خورد که باز هم خبری از بسته ماندن دروازه این تیم با ترکیب دروازه‌بان و خط دفاعی جدید نبود.

احمد گوهری جای حامد لک را در دروازه سرخپوشان گرفت تا شاید خبری از گل خوردن‌های راحت روی اشتباه فردی نباشد؛ گرچه گوهری مرتکب اشتباه نشد اما با تعلل خط دفاعی و تشخیص اشتباه در جهت توپ، گل خورد تا بار دیگر یحیی گل محمدی را نگران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج وحدت هنانوف و علی نعمتی در قلب دفاع پرسپولیس برای نخستین بار قرار گرفتند اما با وجود بازی رو به جلو و سرعت آنها برای دفع توپ‌ها باز هم اشتباه داشتند تا مهاجمان نفت مسجد سلیمان سه بار موقعیت مسلم گلزنی پیدا کرده و یکی از آنها را تبدیل به گل کنند.

عملکرد سیستم دفاعی پرسپولیس در تقابل با تیم پانزدهم جدول در حالی اتفاق افتاد که یحیی گل محمدی با درخواست شخصی سیدجلال حسینی به کاپیتان تیمش استراحت داد تا مدافع باتجربه سرخپوشان پایتخت در لیست ۱۸ نفره نیز حضور نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس برای تقابل با استقلال تهران بار دیگر قصد دارد ترکیب تیم را دستخوش تغییر کند تا علاوه بر اینکه فضا را از خط حمله استقلال بگیرد، بازیکنان این تیم بیشترین هماهنگی را با یکدیگر داشته باشند.

از این رو سیدجلال حسینی به احتمال فراوان به قلب دفاع این تیم باز می‌گردد تا بتواند رهبری پرسپولیس را در دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال بر عهده بگیرد. همچنین وحدت هنانوف شانس بیشتری برای بازی کردن دارد اما اگر او نتواند خودش را در تمرین دو روز اینده هماهنگ کند فرصت به علی نعمتی خواهد رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال تهران دربی ۹۸ پایتخت را در حالی برگزار می‌کند که در پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری، آبی پوشان پایتخت با ۵۴ امتیاز در صدر جدول حضور دارند که جدی ترین رقیب آنها پرسپولیس با ۶ امتیاز کمتر در رده دوم حضور دارد تا بازی دو تیم از حساسیت بالایی در این فصل برخوردار باشد.

کد خبر 5445667

منبع: مهر

کلیدواژه: دربی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران سید جلال حسینی لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز تکواندو تیم صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی فدراسیون تکواندو ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!