Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:00:45 GMT

شماره ۱۰ پرسپولیس لژیونر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۶۹۹

شماره ۱۰ پرسپولیس لژیونر می‌شود؟

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر که در ابتدای لیگ بیستم به این تیم آمد میلاد سرلک بود. سرلک به خوبی در پرسپولیس جا افتاد و کاملا مؤثر و در خدمت تیم عمل می‌کند. با وجود مخالفت هواداران، یحیی گل محمدی برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت ولی حالا پرسپولیسی‌ها متوجه می‌شوند که دلیل پافشاری یحیی برای جذب این بازیکن چه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلک عصای دست یحیی در دو فصل اخیر بود و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به او دارد. شاید به دلیل ساده بازی کردن سرلک بازی او خیلی به چشم نیاید و تماشاگر پسند نباشد ولی فوتبالی‌ها می‌دانند میلاد چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است. شماره ١٠ پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی هم قرار گرفت و توانست به رویای خودش که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود برسد.

میلاد در حالی تابستان قبل به پرسپولیس آمد که هنوز از قراردادش با شهرخودرو یکسال باقی مانده بود. به همین دلیل سرلک می‌بایست از جیب خودش پول رضایتنامه را به باشگاه شهرخودرو می‌پرداخت. مدیران پرسپولیس هم به سرلک گفته بودند نمی‌توانند پولی برای رضایتنامه پرداخت کنند. میلاد که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تصمیم گرفت خودش مبلغ درخواستی شهرخودرو که یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود را از بپردازد. مبلغ قرارداد سرلک با پرسپولیس در سال گذشته ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان آن را، سرلک به باشگاه شهرخودرو داد و پولی که گیر خودش آمد یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بود.

جالب است بدانید قرارداد سرلک برای سال دوم افزایش زیادی نداشت و این بازیکن باکیفیت برای لیگ بیست و یکم چیزی حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان گرفت. در پایان فصل قرارداد سرلک که حالا به یک ستاره تبدیل شده به پایان می‌رسد و تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که هرطور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند ولی درویش و دوستانش هنوز موفق به راضی کردن این بازیکن نشده‌اند. به طور حتم میلاد حاضر نخواهد شد با مبلغی پایین و مشابه با قرارداد امسالش با پرسپولیس تمدید کند ولی یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سرلک از پرسپولیس شود، به قرارداد این بازیکن با یک شرکت نقل و انتقالاتی در هلند برمی‌گردد.

شرکت اسپورت لایف که در زمینه ترنسفر بازیکن به لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند، با ستاره ملی پوش پرسپولیس قرارداد دارد و از همین حالا به دنبال ترنسفر کردن این بازیکن در تابستان است.

گفته می‌شود این شرکت سرلک را به چند تیم هلندی و بلژیکی پیشنهاد داده ولی چیزی قطعی نیست. حال باید دید که پرسپولیس در انتهای فصل باز هم یک ستاره خود را از دست خواهد داد یا اینکه می‌تواند کاری کند تا میلاد قید پیشنهادات خارجی اش را بزند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلاد سرلک پرسپولیس میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد

آفتاب‌‌نیوز :

لیگ بیست و سوم در حالی برای پرسپولیس به پایان می‌رسد که این تیم سومین خط حمله برتر را در اختیار دارد، اما در جدول گلزنان خبری از مهاجمان این تیم نیست. نکته مهم در مورد خط حمله پرسپولیس، تغییرات متعددی است که باعث شده تا نبیل باهویی، شهاب زاهدی و عیسی آل‌کثیر هر کدام به مدت نیم فصل در خط آتش قرمز‌ها قرار بگیرند.

البته عیسی و زاهدی عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس داشتند، اما معضل چند فصل اخیر پرسپولیس در خط حمله، مسئله درخشش مستمر مهاجمان است که به خصوص بعد از جدایی علی علیپور، هرگز دیده نشده و مواردی، چون محرومیت، مصدومیت و جدایی، جلوی این موضوع را گرفته است.

علی علیپور، آخرین مهاجم پرسپولیس است که در یک فصل لیگ برتر موفق شد گل‌های خود را دو رقمی کند. علیپور در لیگ هفدهم ۱۹ گل و در فصول بعدی ۱۴ و ۱۲ گل به ثمر رساند و سپس پایتخت ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد تا پیراهن ماریتیمو و ژیل ویسنته را بر تن کند.

او در مجموع فصولی که برای پرسپولیس بازی کرد، ۷۲ گل به ثمر رساند تا بالاتر از حسین کلانی، پنجمین گلزن تاریخ باشگاه لقب بگیرد. با این حال علیپور بعد از جدایی از پرسپولیس و در چهار فصل بازی برای ماریتیمو و ژیل ویسنته، نتوانست به آرزو‌های خود برسد و تنها ۱۷ گل به ثمر رساند.

علیپور که آقای گل پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شد، در این مدت یک مصدومیت رباط صلیبی دردناک هم داشت که نزدیک به یک فصل او را از میادین دور نگه داشت و حالا با نگاه به کارنامه چهار ساله این بازیکن، خود او نیز از عملکردش چندان راضی نخواهد بود. البته او در فصل دوم بازی برای ماریتیمو آمار نسبتا خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا پیشنهاد باشگاه ژیل را بگیرد.

حالا قرارداد این مهاجم در حالی به پایان می‌رسد که او در ۲۸ سالگی همچنان یک گزینه جذاب برای پرسپولیس خواهد بود و شاید زمان آن رسیده باشد که علیپور ماجراجویی خود در فوتبال اروپا را به پایان برساند و تصمیم به بازگشت به پرسپولیس بگیرد. در این چهار فصل نیز بار‌ها زمزمه حضور او در پرسپولیس وجود داشته، اما مسائل مختلف جلوی این انتقال را گرفته و حالا شاید اگر طرفین یکدیگر را بخواهند، پیراهن شماره ۷۰ دوباره بر تن علیپور برود و اورونوف تکنیکی شماره دیگری را برای خود برگزیند.

دیگر خبرها

  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)