Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:44:24 GMT

غربی‌ها اصرار دارند جامعه ما را فاسد کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۷۰۳

غربی‌ها اصرار دارند جامعه ما را فاسد کنند

آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم اظهار داشت: غربی‌ها اصرار دارند جامعه ما را فاسد کنند و ما باید کاری کنیم که از نظر ایمانی جامعه‌ای صالح داشته باشیم. ناطقان:  آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم اظهار داشت: در طول سال20 میلیون زائر در قم حضور می یابند، بزرگترین حوزه علمیه شیعه در قم است و اکنون 80 هزار نفر در قم مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی افزود: دست به سوی قم دراز کنید، هر نیرویی از جمله عقیدتی، اخلاقی، تفسیری، فقهی و هر نیرویی که بخواهید در قم است و باید از این سرمایه بزرگ استفاده کرد.


مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بیان کرد: غربی ها اصرار دارند که جامعه ما را فاسد کنند و ما باید کاری کنیم که جامعه از نظر ایمانی جامعه صالحی داشته باشیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: غربی‌ها نیرو و سرمایه بسیاری در جهت فاسد کردن جوانان خرج می‌کنند، اگر جوانان فاسد شدند جامعه فاسد می‌شود، اصلاح بنیه ایمانی و اخلاقی جامعه تنها کار نیروی انتظامی نیست بلکه همه نیروها باید کمک کنند و نتیجه مطلوب را أخذ کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه قم مرکز ثقل روحانیت شیعه و متعلق به همه جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: اصرار است که قم را فاسد کنند، فعالیت‌های ضد اسلام در قم کم نیست که باید با این موضوع مقابله کنیم.
برچسب ها: قم ، ناطقان ، فاسد ، مرجع ، شیعیان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قم ناطقان فاسد مرجع شیعیان فاسد کنند غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»

همزمان با هفته معلم، آئین رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، معلمین، مدرسین، فعالین اجتماعی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقه‌مندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد. 

توحید اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار شغل شریف معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، ادبیات و .. دارند که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد. 

این اثر گفتار نوشته‌هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه‌ای برای معلمین، مدرسین و اولیاء محسوب شده که با قلم نافذ، اثرگذار نویسنده نگاشته شده است. 

کتاب  «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

محتوای این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می‌دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد. 

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در آییبن رونمایی از این کتاب تصریح کرد: مطالعه رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است