Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:40:25 GMT

جوانان لرستان فاتح لیگ آینده سازان جودو شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۷۵۷

جوانان لرستان فاتح لیگ آینده سازان جودو شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات لیگ جودو آینده سازان امید تا المپیک ۲۰۲۸ طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ همزمان با مسابقات سوپر لیگ جودو به میزبانی ورزشگاه شهید شیرودی تهران و در سالن شهید افراسیابی با حضور ۱۳ تیم برگزار شد.

بر همین اساس در گروه الف تیم‌های هیأت جودو فارس، شهید وحدتی، هیأت جودو کردستان، هیأت جودو کرمانشاه، شاهین تهران، هیأت جودو سیدآیاد، خانه جودو ملک و در گروه ب تیم‌های هیأت جودو البرز، شهدای حاجی وند خوزستان، خوشگوار خراسان رضوی، هیأت جودو لرستان، شرکت پرنیان و هیأت جودو اردبیل به رقابت پرداختند که در نهایت هیأت جودو استان لرستان با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشگوار خراسان رضوی نیز به عنوان نایب قهرمان این رقابت‌ها معرفی شد. خانه جودو ملک و تیم شهید وحدتی خراسان رضوی نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

کد خبر 5446465

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو مسابقات جودو لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز تکواندو تیم صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی فدراسیون تکواندو ایران وزارت ورزش و جوانان دربی فدراسیون فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد هیأت جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم