Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم سمفونی شماره یک «۱۳۹۳» یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های منتشر شده در فرآیند تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقی کشورمان است که طی روزهای اخیر به آهنگسازی امیرحسین جزءرمضانی به رهبری ولادیمیر سیرنکو و اجرای ارکستر سمفونیک ملی اوکراین منتشر شده است.

در توضیحات این اثر آمده است:

اثر پیش رو در طی سال‌های ۱۳۹۳-۱۳۹۲ به عنوان پایان‌نامه فارغ‌التحصیلی آهنگساز در چهار موومان نگارش شده که به محمدرضا تفضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و استاد راهنمای این سمفونی تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«۱۳۹۳» سال اتمام این سمفونی است؛ سالی که نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری آهنگساز به‌شمار می‌رود. از این‌رو، این سمفونی «۱۳۹۳» نام‌گذاری شده است.

در این سمفونی، بستر کلیت موسیقی فضای تُنال قرن بیستم (تنال آزاد) است که در برخی بخش‌ها زبان هارمونیک روابط فونکسیونل کلاسیکی ندارند. به همین دلیل، برای ایجاد روابط موسیقایی از تُن‌های مرکزی در هر بخش استفاده شده که این خود سبب شکل‌گیری وحدت در طول اثر شده است.

فرم‌های موجود در این سمفونی عبارتند از: سونات، اسکرتسو (سه‌بخشیِ مرکب)، پاساکالیا و روندوسونات. باید گفت که آهنگساز در زمان خلق این اثر تحت تأثیر برخی از آهنگسازان قرن بیستم به‌ویژه دمیتری شستاکویچ بوده است.

کد خبر 5446497 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی کلاسیک انتشارات ماهور تئاتر ایران موسیقی پاپ فیلم کوتاه علیرضا غفاری فیلم موقعیت مهدی درگذشت چهره ها هنرمندان تئاتر سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی اکران نوروزی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس