Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:59:40 GMT

میوه شب عید از فردا در اردبیل توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۹۴۰

میوه شب عید از فردا در اردبیل توزیع می‌شود

گروه استان‌ها- فرماندار اردبیل گفت: قیمت سیب و پرتقال با برگزاری جلسه مربوطه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد و از فردا توزیع میوه در سراسر استان اردبیل آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمد اعتماداعجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر ذخیره میوه در استان اردبیل به صورت مناسب و در حد متعادل است و طبق تمهیدات به عمل آمده هم‌اکنون کمبودی در تامین میوه شب عید نداریم و مشکلات موجود را برطرف‌سازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این راستا تعاونی‌های روستایی نیز آماده توزیع میوه شب عید هستند و توزیع میوه به دو روش در نظر گرفته شده که در روش اول با مراجعه فیزیکی به غرفه‌های میوه‌فروشی است و روش دوم به این شکل که خریداران با مراجعه به سامانه بازرگان می‌توانند میوه خود را درخواست کنند تا در عرض 24 ساعت میوه تحویل متقاضیان شود.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر بیش از 280 تن سیب و 460 تن پرتقال شب عید در اردبیل تهیه و برای توزیع آماده‌سازی شده است و به همین منظور 36 غرفه در بخش آراللو و  هیر در نظر گرفته شده است تا میوه‌های شب عید را در اختیار متقاضیان قرار دهد که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

اعتماداعجازی تصریح کرد: قیمت سیب و پرتقال نیز با برگزاری جلسه مربوطه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد و از فردا توزیع میوه در سراسر استان اردبیل آغاز می‌شود که تمامی تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده و امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

میوه شب عید از 25 اسفندماه در استان گلستان آغاز می‌شودوانت‌بارهای میوه فروش بندرعباس ساماندهی می‌شوندکمبود میوه شب عید در استان کرمان نداریمرکود شدید در بازار همدان قیمت میوه را ارزان کرد

وی بیان کرد: درصدد هستیم با تلاش‌های به عمل آمده به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم با رفع مشکلات موجود از فردا توزیع میوه را آغاز کنیم.

انتهای پیام/143/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمل آمده میوه شب عید توزیع میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی از فردا بارش‌های رگباری و رعد و برق به خصوص نیمه غربی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، افزود: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، تصریح کرد: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

رحمن‌نیا تاکید کرد:‌ با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنک‌تری را پیش رو خواهیم داشت.

رحمن‌نیا دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود