Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره الهیان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: خوشحالم که بعد از ۹ سال شورای عالی جوانان به ریاست رئیس‌جمهور انقلابی تشکیل جلسه می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب آورده است: امیدوارم مصوبات این جلسه بتواند راهگشای مسائل و دغدغه‌های جوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5446538 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: زهره الهیان مجلس شورای اسلامی جوانان شورای عالی جوانان مجلس شورای اسلامی ایران مذاکرات وین محمد مخبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای محمد باقر قالیباف علی بهادری جهرمی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری لایحه بودجه 1401 هیئت دولت مجلس خبرگان رهبری اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز

آفتاب‌‌نیوز :

 جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان