Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:34:03 GMT

فوتی‌های تصادف برون‌شهری در نظنز ۲۵ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۵۱۱۱

فوتی‌های تصادف برون‌شهری در نظنز ۲۵ درصد کاهش یافت

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی ‌نظنز از کاهش آمار تصادفات برون‌شهری و فوتی‌های ناشی از آن در این شهرستان خبرداد و گفت: در سال ۱۴۰۰ میزان مرگ ناشی از تصادفات ۲۵ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز اظهار داشت: میزان مرگ ومیر ناشی از تصادفات 25درصد کاهش داشته و میزان 19درصد جرحی و 35 درصد نیز خسارتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آمار سرقت در سطح شهرستان نطنز تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در موضوع سرقت‌ منازل و خودرو روند کاهشی را شاهد بودیم که آمار نشان از افزایش 27 درصدی کشفیات دارد.

کریمی با اشاره به دستگیری سارقان در طی دو ماه اخیر توسط نیروی انتظامی شهرستان  در خصوص پدیده قاچاق کالا  گفت: به‌علت وجود راه‌های مواصلاتی و آزادراه‌ها در محدوده شهرستان نطنز، خودروهایی شوتی اقدام به حمل کالاهای قاچاق می‌کنند که با تلاش ماموران  65 درصد از این  کالاهای قاچاق کشف‌ و ضبط شده است.

تصادف اولین عامل مرگ‌ومیر در کشور استتصادف در محور مبارکه - بروجن/ مرگ 2 نفر و 6 مصدوم در تصادف اتوبوس و خودروی سواریمصوبه مجلس برای کاهش حوادث رانندگی/ اختصاص اعتبار جهت حمایت از معلولان تصادفات جاده‌ای

فرمانده انتظامی نطنز ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد محترقه گفت: 6000 ترقه غیرمجاز در نطنز کشف و ضبط شد.

وی همچنین درخصوص موضوع مواد مخدر ابراز داشت: اقدامات خیلی خوبی صورت‌گرفته و تعداد زیادی از خرده‌فروشان مواد مخدر شناسایی و دستگیر وتحویل مقام قضایی شدند. پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد جدی می‌کند و تاکنون نیز دو محموله بزرگ مواد مخدر از افرادی که قصد انتقال  به تهران را داشتند در حوزه شهرستان نطنز توقیف شد.

کریمی با بیان اینکه پلیس با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه در چهارشنبه‌ آخرسال با شدت برخورد کرده است، افزود: همچنین نیروی انتظامی با عوامل فروش مواد محترقه از جمله ترقه و مواد آتش‌زا به‌شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ضمن اشاره به کشفیات مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان افزود: طی دو هفته اخیر بیش‌از شش هزار ترقه از نوع کبریتی و‌ کپسولی در سطح شهرستان نطنز توسط گشت‌های انتظامی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/804/ن/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی شهرستان شهرستان نطنز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد