Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در ادامه بازدید های میدانی خود از مناطق کمتر برخوردار استان، با حضور در بین عشایر ایل های شاهسوند، زند و کلکو، به بررسی درخواست ها و مشکلات آنان پرداخت.

استاندار قم در حاشیه این بازدید به جمعیت 300 خانواری عشایر استان اشاره کرد وافزود: تامین آب شرب و آب خوراکی دام از جمله مطالبات مهم عشایر است که مقرر شد با تامین تانکر های ثابت و سیار ذخیره آب و دستگاه های اب شیرین کن و نیز استفاده زا ظرفیت چمشه های طبیعی موجود در منطقه این مشکل مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهچراغی همچنین پیرامون مشکل مسیر عبور احشام از جاده قدیم قم تهران و در حاشیه روستای عباس آباد گفت: این مشکل با سخت زیر گذر حل خواهد شد که امیدواریم با رایزنی و توافق صورت گرفته، عملیات ساخت آن در سال آینده اجرایی شود.

استاندار قم ادامه داد: مسائل و مطالبات عشایر استان قابل حل بوده و با هماهنگی بین دستگاه های ذیربط و تلاش و برنامه ریزی اداره کل جهاد کشاورزی استان و اداره کل امور روستایی و عشایری در اسرع وقت این مشکلات مرتفع خواهد شد.

پیگیری و بررسی احداث زیر گذر جاده قدیم قم_ تهران در حاشیه روستای عباس آباد برای رفع مشکلات عبور احشام از عرض جاده و آب شرب بهداشتی در روستاهای عباس آباد، ایلیخ بلاغی و چشمه نور، بازدید از چشمه حسنلی در روستای چشمه نور و ایلراه عشایری در مراتع مره، تکلیف به اداره کل جهاد کشاورزی استان برای تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران عشایر استان، تامین دستگاه آب شیرین کن و مخازن ذخیره آب در مناطق عشایر نشین، بررسی وضعیت مالکیت مراتع و بهره مندی عشایر از مراتع از جمله مواردی بود که استاندار قم در این بازدید چند ساعته از مناطق عشایر نشین استان در جاده قدیم قم تهران مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قم جاده قدیم قم تهران عشایر قم جاده قدیم قم استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک

 محمد کرمی ، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب استان از سد مخزنی كهير که بر روی رودخانه کهیر احداث شده و بزرگترین سد مخزنی استان است، بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری