Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمانداران ریکرو و کامپوند ایران که در تایلند حضور دارند از فردا سه شنبه رقابت های خود در مسابقات کاپ آسیا را آغاز می‌کنند. این مرحله نخست این مسابقات در سال ۲۰۲۲ به حساب می آید که به مدت یک هفته ادامه دارد.

قرار است مرحله دوم کاپ آسیا در سال جاری میلادی هم اردیبهشت ماه سال آینده در سلیمانیه عراق برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این و طبق مصوب فدراسیون جهانی تیروکمان، مرحله نخست جام جهانی اواخر فروردین ماه در ترکیه برگزار می شود. کره جنوبی هم میزبان مرحله دوم این جام است که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مرحله سوم جام جهانی هم خردادماه در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

فدراسیون تیروکمان ایران اعزام نماینده به هر یک از رویدادها را در برنامه پیشنهادی خود قرار داده است اما قطعی کردن آن را به منوط به شرایط مالی و شرایط کشور میزبان کرده است.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اکثر رویدادهای آسیایی و جهانی تیروکمان در چهار پنج ماه ابتدایی سال برگزار می شود. یعنی اگر قرار بر حضور در همه آنها باشد، ما تقریبا تا مردادماه با ترافیک اعزام مواجه هستیم یعنی زمانی که تقریبا بخشی از بودجه سال را در اختیار گرفته ایم.

وی ادامه داد: همین موضوع یک معضل در رابطه با اعزام های کمانداران به حساب می آید، رویدادهای ما زمانی آغاز می شود که هنوز تکلیف بودجه سال مان مشخص نشده و تخصیصی هم نداشته ایم. بنابراین اینکه از چهار رویداد مورد نظر در کدام یک شرکت داشته باشیم را منوط کرده ایم به تعیین وضعیت مالی فدراسیون. قاعدتا ترجیح مان این است که حضور کامل یا حداکثری در رویدادهای مصوب داشته باشیم اما به شرط مهیا بودن شرایط مالی.

مدیر تیم های ملی تیروکمان شرایط کشور میزبان را دیگر فاکتور تعیین کننده عنوان کرد و گفت: سال گذشته کمانداران ایران در جام جهانی فرانسه شرکت داشتند در حالیکه به خاطر کرونا، پروتکل های سخت گیرانه و شدیدی در این کشور اعمال می شد طوریکه کمانداران فقط از هتل به محل مسابقه می رفتند و بر عکس، بنابراین در بررسی خود برای مصوب کردن اعزام کمانداران به شرایط کرونا و پروتکل های کشور میزبان هم توجه خواهیم داشت.

نجاری تاکید کرد: بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هم رویدادهایی هستند که سال آینده برگزار می شوند و کمانداران ایران هم با حمایت کمیته ملی المپیک در آنها شرکت خواهند داشت.

کد خبر 5446528 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان کاپ آسیا مسابقات انتخابی جام جهانی امید نجاری لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز تکواندو تیم صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی فدراسیون تکواندو ایران وزارت ورزش و جوانان دربی فدراسیون فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا