Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از آغاز رزرو اینترنتی اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

نظام مرادی در گفت و گو با ایسنا گفت: میهمانان فرهنگی که قصد دارند در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به استان کردستان مسافرت کنند، می توانند از طریق سامانه اینترنتی نسبت به رزرواسیون محل اسکان خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: سامانه اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۰ فروردین  ماه ۱۴۰۱ آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان، اظهار کرد: فرهنگیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اسکان نوروزی فرهنگیان سفرهای نوروزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان