Web Analytics Made Easy - Statcounter

برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیأت بدمینتون خراسان شمالی برنامه‌های خود را در سال آینده در حوزه‌های آموزشی، قهرمانی، مسابقات، همگانی و … در نظر گرفته است.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی این برنامه‌ها را تشریح کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، اعزام داوران و مربیان به دوره‌های ارتقای مربیگری و داوری درجه‌های بالاتر از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعزام بازیکنان به مسابقات قهرمانی کشور و رنکینگ در تمامی رده‌های سنی از پایه و اعزام به مسابقات رنکینگ کشوری و در صورت امکان، میزبانی مسابقات رنکینگ آزاد کشور در بخش پسران از برنامه‌های هیأت در بخش قهرمانی است.

وثوقی با تاکید بر برگزاری مسابقات داخلی در تمامی رده‌های سنی برای بانوان و آقایان در سال آینده، گفت: برای توسعه بدمینتون با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و… تعامل خواهیم داشت.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی توسعه زیرساخت‌ها را دیگر برنامه این هیأت برای سال آینده عنوان کرد و گفت: حضور فعال در لیگ دسته یک مردان و دسته دو بانوان و فعال کردن لیگ استان از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی در پایان بیان کرد: تقریباً حدود ١٠٠ برنامه عملیاتی برای آقایان و ١٠٠ برنامه برای بانوان برای سال ١٤٠١ پیش بینی شده است که برای اجرای کامل آن‌ها حدود ٤٠٠ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

کد خبر 5440662

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش نوروز 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور گردشگری شیوع کرونا مشهد ایلام عکس استانها خراسان رضوی جهاد تبیین بدمینتون خراسان شمالی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن رأی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام به عمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۸۶ و ۱۱۳ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده ۸۹ مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند و همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سو رفتار صورت گرفته مستند به مواد ۸۵ و ۱۱۷ مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل پور، محسن کاظمی، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رئیس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود

کد خبر 6099766

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!