Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق خیرخواه، با بیان آنکه دوربرگردان همسطح بزرگراه شهید باقری در محدوده تقاطع خیابان جانبازان به ویژه به دلیل ایجاد حرکت ضربدری میان ترافیک عبوری بزرگراه و بار ترافیک ورودی به خیابان جانبازان، به یکی از گره‌های ترافیکی این بزرگراه شمالی- جنوبی تبدیل شده است، از آغاز فاز دوم مطالعات غیر همسطح سازی این دوربرگردان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد نامناسب سایر دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطع خیابان ۱۹۶ و بزرگراه رسالت، از تلاش کارشناسان سازمان مشاور برای حذف تمام این نقاط کور ترافیکی از طریق طراحی تقاطع‌های غیر همسطح خبر داد و گفت: غیر همسطح سازی دوربرگردان‌های همسطح علاوه بر تقویت نقش حمل و نقلی بزرگراه شهید باقری، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی مناطق ۴ و ۸ را برطرف خواهد ساخت.

در نشست مشترک مدیران سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و شهرداری منطقه ۸، زمینه‌های همکاری بیشتر با هدف بهبود وضعیت زیرساخت‌های عمرانی منطقه مورد بررسی قرار گرفت. انجام طراحی‌های لازم به منظور مرمت کف کانال موجود در مسیر بزرگراه شهید باقری و بهره‌گیری از خدمات فنی سازمان مشاور در امور مربوط به مرمت ایستگاه‌های اتوبوس تندرو (بی آر تی) با بتن پلیمری، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 5446572

منبع: مهر

کلیدواژه: بی آر تی شهرداری تهران شهرداری منطقه 8 فاطمه تنهایی شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران گردشگری آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه نوروز پلیس فتا شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دادستانی تهران پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای ساختمان پلاسکو بزرگراه شهید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند

به گزارش «نماینده»، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط امانی و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه، گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز آموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد؛ اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

دیگر خبرها

  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب