Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: در یکی از ادارات اجرایی استان کردستان پس از تشکیل پرونده برای ۱۱ نفر، یکی از این افراد که مدیر سابق اداره بود بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام سید حسین حسینی گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کردستان و در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی، در سه مرحله برای ۱۱ نفر از افراد دخیل، پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را رییس کل دادگستری استان کردستان در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

به گفته او این افراد از طریق تبانی و جعل اسناد دولتی و بعضا پرداخت رشوه قصد انتقال اموال و اراضی بیت المال را به نام خود داشتند.

حجت الاسلام حسینی می گوید: در صورت احراز وقوع جرم، با مفسدین و افرادی که قصد دست اندازی به بیت المال را دارند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان کردستان کردستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند