Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»

جنایات بزرگ و حملات وحشیانه علیه مسلمانان توسط عربستان سعودی در خارج از کشور از جمله در یمن قهرمان و مقاوم و قتل عام و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان به بهانه‌های واهی و پوچ، زنگ خطر پاشیده شدن شالوده‌های کثیف و ارتجاعی رژیم مستبد، کودک‌کش و دست‌نشاندۀ آل سعود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جای شگفتی ندارد که نظام جنایتکار آل سعود ۸۱ بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان این کشور و تعدادی از مبارزین یمنی را در یک روز به اتهام واهی اقدامات تروریستی اعدام کند، زیرا این نظام از آغاز براساس سیاست وحشی‌گری بنا شده است.

شاهزادگان سراسر وابسته و خاندان آل سعود بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام و حقوق بشر است، اصرار داشته و مورد حمایت رژیم تروریست‌پرور آمریکای ام‌الفساد و هم‌پیمان صهیونیست‌ها که همواره از نگاه همین دولت‌های مستکبر؛ گاو شیرده آنان تلقی شده با انگ تروریست زدن به جوانان انقلابی یمنی و از سویی جوانان شیعه عربستانی؛ آنان را اعدام کرده و این در حالی است که تروریسم بخشی از ساختار نظام سعودی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم‌کردن شدید این جنایت وقیحانه؛ معتقد است، چنین جنایاتی جز با خواست و چراغ سبز دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست خون آشام انجام نمی‌شود و از همه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام، از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمنی در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کرده و این جنایت کثیف را محکوم نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عربستان سعودی شجره خبیثه ملعونه آل سعود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد