Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهکارهای افزایش فروش اینترنتی

با رونق گرفتن دنیای آنلاین و نفوذ اینترنت به هر گوشه از زندگی ما، دریافت خدمات و خرید کالاهای مورد نیاز هم تغییر کرده است. دیگر زمان اکتفا به فروش کالا در قفسه‌های فروشگاه گذشته است و بسیاری از افراد، دیگر علاقه‌ای به صرف وقت فراوان در مراکز خرید ندارند. امروزه می‌توانید با کمک بسیاری از سایت‌های معتبر فروش کالا، بدون آنکه درگیر ترافیک و شلوغی فروشگاه‌ها شوید، هر آنچه نیاز دارید را جلوی در خانه خود تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین روش درآمدزایی تغییر کرده است و اگر صاحب کسب‌وکار هستید، وقت آن رسیده که با راهکارهای افزایش فروش اینترنتی آشنا شوید تا بتوانید در فضای خوش‌ رنگ‌ولعاب فروشگاه‌های آنلاین از دیگر رقبا عقب نمانید.

تبلیغات از اساسی‌ترین راهکارهای افزایش فروش اینترنتی

شما هر چقدر هم کالای مناسبی داشته باشید و کیفیت آن فوق‌العاده باشد، بدون تبلیغات، در فضای آنلاین فروش چندانی به دست نمی‌آورید. بنابراین چه طرفدار تبلیغات باشید و چه نباشید، نمی‌توانید منکر تأثیر آن در افزایش فروش اینترنتی شوید. تبلیغات فروشگاه آنلاین شما باید در پر بازدیدترین سایت‌ها قرار گیرد تا بتوانید از طریق این سایت‌ها، کاربر را به فروشگاه خود لینک کنید و او را به خریدار تبدیل کنید. رنگ‌ولعاب بنرهای تبلیعاتی، جذابیت و هدفمند بودن شعارهای نوشته شده و توجه به نیاز مشتری از اصلی‌ترین نکات محتوای تبلیغات آنلاین است.

علاوه بر بستر آنلاین، می‌توانید سراغ تبلیغات فیزیکی هم بروید. بنابراین در کنار بنرهای آپلود شده در سایت‌های پر بازدید، استفاده از بنرهای فیزیکی در بزرگراه‌های پر رفت‌وآمد هم نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. یادتان باشد که یکی از اولین راهکارهای افزایش فروش اینترنتی این است که فروشگاه شما در همه جا دیده شود و نام برند شما در ذهن مخاطب باقی بماند.

برای بازدید بهتر کالا از سئو غافل نشوید

یادتان باشد وقتی که قرار است مثل یک فروشنده حرفه‌ای در فضای آنلاین خرید و فروش انجام دهید، باید به هر ابزاری که حرفه‌ای‌ها استفاده می‌کنند، مجهز شوید. از حیاتی‌ترین تکنیک‌هایی که حرفه‌ای‌ها به آن پایبند هستند، توجه به پارامترهای سئو است. از فروش انواع شوینده گرفته تا کالاهای دیجیتال و الکترونیکی، سئو از نیازهای اولیه برای داشتن رتبه خوب در گوگل و در نتیجه از دیگر راهکارهای افزایش فروش اینترنتی پر بازده خواهد بود.

 هرچه محصولتان بیشتر در فضای آنلاین دیده شوید و سایت فروش کالای شما کلیک بیشتری بخورد، احتمال فروش شما نیز بیشتر می‌شود. در واقع شما نیاز دارید که در هنگام جست‌وجوی کاربر، از اولین سایت‌های بالا آمده در صفحات گوگل باشید و در اصطلاح رتبه خوبی در گوگل داشته باشید. سئو یک دانش است و برای آنکه گوگل بتواند سایت فروشگاه شما را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها شناسایی کند، بسیار به آن نیاز خواهید داشت.

بنابراین فرقی نمی‌کند که چه کالایی می‌فروشید، قوانین سئو برای ارزان‌ترین و گران‌ترین کالا در پنل فروش آنلاین باید رعایت شود. به‌عنوان مثال وارد صفحه دستمال کاغذی در سایت تیمچه شوید و به نکاتی که این فروشگاه در معرفی محصول رعایت کرده است، دقیت کنید. تیمچه یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر ایرانی است که برای تولید کنندگان وهمچنین وارد کنندگان انواع کالا، فرصتی برای فروش آنلاین فراهم کرده است.

محتوای هدفمند و یونیک داشته باشید

تولید محتوای مناسب از دیگر راهکارهای افزایش فروش اینترنتی است که با سئو رابطه یک به یک دارد. در واقع محتوای متنی یا تصویری باید علاوه بر کامل و هدفمند بودن، سئوی مناسبی هم داشته باشد. به تعبیر بهتر، محتوا می‌تواند به یکی از ابزارهای سئو تبدیل شود. گوگل به محتوا حساسیت ویژه‌ای دارد و برای بالا آمدن سایت فروشگاه در صفحات اولیه گوگل، باید به هر آنچه که گوگل حساس است هم بسیار توجه کنید. پس باید محتوای متنی کامل و بدون اشکال‌های ویرایشی تولید کنید، به دنبال تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای برای سایت و شبکه‌های اجتماعی باشید و در عین حال حواستان به اجرای قوانین سئو در آن باشد.

 به‌عنوان مثال وارد صفحه لوازم تحریر در سایت فروشگاه تیمچه شوید تا بیشتر در مورد تولید محتوای مورد نیاز برای یک کالا، اطلاعات کسب کنید. در این صفحه نمونه‌هایی از انواع کالاهای نوشت‌افزار را خواهید دید که علاوه بر عکس مناسب و واضح، به ویژگی‌های هر محصول هم اشاره شده است. 

در واقع شما در کنار عکاسی به یک متن هدفمند با ویراستاری درست نیاز دارید که قوانین سئو در آن رعایت شده باشد. استفاده از کلمه کلیدی درست که در گوگل جست‌وجو می‌شود، از مهم‌ترین نکات پایبندی به قوانین سئو است. در کنار تمام نکته‌های گفته شده، یونیک بودن متن اهمیت ویژه‌ای دارد. محتوای کالای شما هرگز نباید از سایت دیگری کپی شده باشد و برای موتورهای هوشمند گوگل تکراری تعریف شود. زیرا گوگل به کپی نبودن محتوای سایت بسیار حساس است. یک محتوای خوب در سایت فروشگاه آنلاین، باید اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار دهد، به‌نحوی که نیاز خرید حضوری را در کاربر از بین ببرد تا بدون بررسی مستقیم کالا هم بتواند از همه ویژگی‌های محصول مطلع شود.

فرآیند آسان خرید اینترنتی

برای آنکه کالا یا خدمات شما بازدید بهتری در فضای اینترنت داشته باشد، باید علاوه بر سایت، از شبکه‌‎های اجتماعی پر مخاطب مثل اینستاگرام هم استفاده کنید. کالا و خدمات شما در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود و کاربر را به سایت شما برای خرید لینک خواهد کرد.

اگر قصد دارید که برای فروش، حرفه‌ای‌تر عمل کنید، به شما فروش در سایت‌های فروش معتبر را پیشنهاد می‌کنیم. مارکت پلیس‌هایی همچون فروشگاه آنلاین تیمچه، بستری آماده در اختیار شما قرار می‌دهند تا کالای مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی با بازدید چشمگیر بفروشید. در واقع با کمک این مارکت پلیس‌ها، دیگر نیازی نیست که خودتان به‌طور مستقیم برای فروش تلاش کنید و نگران بازدید بالای سایتتان باشید. انواع پلتفرم‌های فروش همچون تیمچه، هر آنچه برای فروش آنلاین موفق نیاز دارید را فراهم کرده‌اند تا بدون دغدغه همچون یک فروشنده حرفه‌ای اینترنتی، کالای خود را به مشتری معرفی کنید. از دیگر مزیت‌های فروش کالا در مارکت‌های آنلاین، رقابت با فروشندگان حرفه‌ای اینترنتی دیگر بدون نگرانی نداشتن اطلاعات کافی از فضای فروش آنلاین است. با کمک مارکت پلیس، دیگر نیازی به دانستن تمام فوت‌وفن‌های فروش آنلاین نیست و تیم مجرب این مجموعه‌ها در کنارتان خواهند بود.

خریدار بیشتر با فروش اقساطی

کمبود بودجه برای خرید بسیاری از کالاها یا دریافت خدمات، از دغدغه‌های اصلی خریداران است. به همین منظور، ایجاد شرایط خرید اعتباری، یکی دیگر از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی محسوب می‌شود. بنابراین اگر کالاهایتان در دسته کالاهای گران‌قیمت قرار می‌گیرد، می‌توانید با کمک خدمات فروش اقساطی و پرداخت وام به کاربر، فروش کالاهای خودتان را تضمین کنید. برای افزایش فروش بیشتر محصولات خودتان می‌توانید سری به صفحه خرید قسطی در سایت لندو بزنید تا از چون و چرای فروش اعتباری ومزیت‌های آن مطلع شوید. با کمک مجموعه لندو می‌توانید کاربران فروشگاهتان را به مشتریان با قدرت خرید بالاتر تبدیل کنید. سایت فروش کالا یا خدمات شما در سایت لندو تعریف می‌شود و مشتری می‌تواند با دریافت وام از لندو، از فروشگاه شما خرید کند. تسویه لندو با فروشگاه‌ها در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد، اما در مقابل، مشتری زمان کافی برای بازپرداخت اقساط به لندو را خواهد داشت.

در آخر

هرچه از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی اطلاعات کافی داشته باشید، نتیجه بهتری در بازار آنلاین دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید که وارد این بازار شوید، روزبه‌روز اطلاعات خودتان را افزایش دهید و هرگز از رقابت نترسید. سایت تیمچه به شما برای ورود به فضای فروش آنلاین کمک خواهد کرد. تیمچه از فروشگاه‌های معتبر ایرانی است که هر فرد می‌تواند انواع کالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کند. بنابراین هر کاربر بعد از ساخت اکانت می‌تواند وارد کتگوری کالاهای دیجیتال در سایت تیمچه شود، در بین تنوع مطلوب برندهای معتبر، سفارش را ثبت کند و بدون پرداخت هزینه ارسال آن را جلوی در تحویل بگیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: فضای آنلاین سایت فروشگاه فروش آنلاین داشته باشید نیاز دارید فروشگاه ها سایت فروش برای فروش فروش کالا سایت ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟