Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@19:56:46 GMT

بایدن و مکرون بر سر فشار بر مسکو توافق کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۵۹۴۱

بایدن و مکرون بر سر فشار بر مسکو توافق کردند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، کاخ الیزه از گفت‌وگوی تلفنی جداگانه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهورفرانسه با «ولودیمیر زلنسکی» و «جو بایدن» روسای جمهور اوکراین و آمریکا خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بایدن و ماکرون در این تماس تلفنی در زمینه اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه توافق کردند.

طبق بیانیه کاخ الیزه، این گفت‌وگوی تلفنی عصر یک شنبه به وقت محلی انجام شده و دستور کار آن بررسی دستیابی به آتش بس و آغاز مذاکرات برای پایان دادن به جنگ در اوکراین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون همچنین کشته شدن یک خبرنگار آمریکایی در اوکراین را به بایدن تسلیت گفت.

براساس این گزارش، روسای جمهور فرانسه و آمریکا همچنین در زمینه تشدید تحریمها علیه روسیه در حمایت از اوکراین و اتخاذ ابتکاراتی سازنده برای توقف جنگ در این کشور موافقت کردند.

براساس بیانیه کاخ الیزه، ماکرون همچنین در تماس جداگانه با ولودیمیر زلنسکی بر ادامه هماهنگیها با اوکراین درباره مسائل مختلف تاکید کرد. ماکرون همچنین از تصمیم سران اتحادیه اروپا در نشست ورسای برای افزایش کمکها به اوکراین خبر داد و جزئیات آن را به اطلاع زلنسکی رساند.

منبع: فارس اخبار مرتبط ۱۱:۴۷:۴۰ پوتین جواب تلفن رییس جمهور اوکراین را نداد ۱۳:۰۶:۳۲ پوتین عکس یادگاری هم نگرفت ۲۱:۱۰:۳۵ رییسی مسکو را به مقصد تهران ترک کرد ۲۱:۰۳:۳۰ مساجد در جهان اسلام از رشد حرکت‌های تکفیری جلوگیری می‌کنند ۱۸:۴۴:۳۷ استقبال ویژه مسلمانان از حضور رییسی در مسجد جامع مسکو ۱۸:۳۹:۵۸ برگزاری نماز جماعت در مسجد جامع مسکو با حضور رییس جمهور + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو الیزه روسیه رییس جمهور فرانسه مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین