Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»

جنایات بزرگ و حملات وحشیانه علیه مسلمانان توسط عربستان سعودی در خارج از کشور از جمله در یمن قهرمان و مقاوم و قتل عام و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان به بهانه‌های واهی و پوچ، زنگ خطر پاشیده شدن شالوده‌های کثیف و ارتجاعی رژیم مستبد، کودک‌کش و دست‌نشاندۀ آل سعود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جای شگفتی ندارد که نظام جنایتکار آل سعود ۸۱ بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان این کشور و تعدادی از مبارزین یمنی را در یک روز به اتهام واهی اقدامات تروریستی اعدام کند، زیرا این نظام از آغاز براساس سیاست وحشی‌گری بنا شده است.

شاهزادگان سراسر وابسته و خاندان آل سعود بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام و حقوق بشر است، اصرار داشته و مورد حمایت رژیم تروریست‌پرور آمریکای ام‌الفساد و هم‌پیمان صهیونیست‌ها که همواره از نگاه همین دولت‌های مستکبر؛ گاو شیرده آنان تلقی شده با انگ تروریست زدن به جوانان انقلابی یمنی و از سویی جوانان شیعه عربستانی؛ آنان را اعدام کرده و این در حالی است که تروریسم بخشی از ساختار نظام سعودی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم‌کردن شدید این جنایت وقیحانه؛ معتقد است، چنین جنایاتی جز با خواست و چراغ سبز دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست خون آشام انجام نمی‌شود و از همه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام، از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمنی در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کرده و این جنایت کثیف را محکوم نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عربستان سعودی شجره خبیثه ملعونه آل سعود آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه