Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که نظامیان این رژیم پس از تهدید ایران به انتقام، تصمیم به حفظ وضعیت آماده باش گرفتند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نظامیان این رژیم پس از تهدید ایران به انتقام، تصمیم به حفظ وضعیت آماده باش گرفتند. این اقدام پس از هدف قرار دادن مراکز موساد در اربیل توسط ایران صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ جزئیاتی از برخورد موشک به اماکن اسرائیل

روعی شارون، مفسر نظامی کانال اسرائیلی "کان" تاکید کرد: امروز ما در حال گذراندن مرحله پرتنشی هستیم که در آن تهدیدات زیادی به واسطه شلیک پهپاد از ایران و از طریق متحدان آن از یمن و عراق وجود دارد و این مسئله باعث خواهد شد که نتوانیم آرام بخوابیم.

نیر دفوری، مفسر نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: اسرائیل مدت هاست که در حالت آماده باش در سطح بالایی است چرا که ایرانی‌ها خواهان انتقام هستند و ارزیابی این است که شاهد تکرار چنین حملاتی در آینده نزدیک خواهیم بود.

«عاموس یادلین» رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) هم به کانال ۱۲ اسرائیل گفت: ایرانی‌ها آمریکایی‌ها را در اربیل هدف قرار ندادند، بلکه اسرائیل را هدف قرار دادند.

شبکه اسرائیلی «کان» هم گزارش داد که ارتش اسرائیل تصمیم گرفت وضعیت آماده باش را که پس از تهدید انتقام‌جویی ایران در شمال ایجاد شده بود حفظ کند. اسرائیل در حال آماده شدن برای مقابله با سناریوهای پرتاب موشک یا ورود پهپادهای ایرانی است.

سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه اعلام کرد که با استفاده از موشک‌های قدرتمند و دقیق، مراکز موساد در شمال عراق را هدف قرار داده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت ایران اسرائیل عاموس یادلین اربیل ارتش اسرائیل عراق اسراییل موشک یمن سپاه پاسداران ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت آماده باش هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد