Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید که جایگاه واقعی این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست اما هنوز سهیمه این تیم برای حضور در این رقابت‌ها قطعی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 2 بر صفر لسترسیتی را از پیش‌رو برداشت و رده چهارم جدول رده‌بندی را از منچستریونایتد پس گرفت، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: ما باید فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ ما ایجاب می‌کند که در این تورنمنت باشیم، اما هنوز کسب سهمیه‌مان قطعی نیست و هنوز بازی‌های زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

وی افزود: ما یک گروه عالی از افراد را در باشگاه داریم که به کاری که انجام می‌دهیم، اعتقاد دارند و پس از آن باید عملکرد خود را به نتیجه برسانیم. در چند ماه اخیر ثابت‌قدم‌تر بوده‌ایم. تنها چیزی که می‌توانیم کنترل کنیم عملکردمان است. ما در جایگاه خوبی هستیم اما هنوز چیزهای زیادی برای مبارزه وجود دارد.

تلاش میانجی‌ها برای انتقال 50 میلیون پوندی طارمی به آرسنال!

سرمربی اسپانیایی آرسنال که شاگردانش حالا باید خود را آماده بازی چهارشنبه شب با لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس کنند، در این خصوص خاطرنشان کرد: بازی با لیورپول در سطح متفاوتی خواهد بود و ما باید بازی‌مان را در استاندارد جدیدی قرار دهیم تا شانس شکست دادن آنها را داشته باشیم و این را می‌دانیم. ما از دوشنبه شروع به آماده‌سازی خود می‌کنیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم آنها را شکست دهیم و چطور بر این باور باشیم که این برای شکست دادن لیورپول بسیار مهم است.

توپچی‌های لندن با این برد 51 امتیازی شدند و با سه بازی کمتر نسبت به منچستریونایتد 50 امتیازی در رده چهارم جدول ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس لسترسیتی آرسنال لیورپول منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر انگلیس لسترسیتی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴