Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تمامی محل‌هایی که برای اسکان زائران راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس تعبیه شده بود آماده پذیرش کاروان‌ها و خانواده‌ها است.

 مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: در هفته گذشته یک کاروان ۲۰۰ نفره دانشجویی خواهران و در این هفته هم یک کاروان ۱۵۰ نفری از دانشجویان برادر به اردوی راهیان نور اعزام شدند همچنین یک کاروان ۱۲۰ نفری متشکل از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز تاکنون به مناطق جنگی جنوب ایران اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقشار مختلف مردمی به غیر از دانش‌آموزان که روز گذشته سامانه اردوی مجازی راهیان نور آن‌ها افتتاح شده بود، می‌توانند با مراجعه به سامانه رهنور برای حضور در این اردو و اسکان در این مناطق نام‌نویسی کنند.

حیدری اضافه کرد: خانواده‌هایی هم که قصد حضور در این مناطق با خودرو شخصی دارند می‌توانند از طریق سامانه رهنور خودرو نام‌نویسی کرده و از محل‌های اسکان و خدمات در مسیر بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار اردوی راهیان نور دریایی نیز برای تعداد محدودتری برگزار خواهد شد که با مراجعه به سامانه فوق‌ متقاضیان حضور، می‌توانند ثبت‌نام و اعزام شوند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳ 

منبع: فارس

کلیدواژه: عیسی حیدری راهیان نور جنوب چهارمحال و بختیاری راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد