Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@00:20:40 GMT

می‌خواهیم به جای ایران صدرنشین شویم

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۲۷۲

می‌خواهیم به جای ایران صدرنشین شویم

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی گفت: هدف ما این است که به جای ایران صدرنشین مرحله انتخابی جام جهانی شویم.

 تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی که پیش از این صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرده‌اند باید چهارم فروردین به مصاف هم بروند. این مسابقه تاثیری در سرنوشت ۲ تیم ندارد اما می‌تواند صدرنشین نهایی گروه را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره‌جنوبی در حالی میزبان این مسابقه است که در ۱۱ سال گذشته هیچگاه نتوانسته تیم ملی فوتبال ایران را شکست بدهند.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امروز (دوشنبه) در یک نشست خبری اظهار کرد: برای کسب ۶ امتیاز در ۲ دیدار نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رویم. اگرچه صعود خود را قطعی کرده‌ایم اما جاه‌طلبی بازیکنانم فراتر از این است. ما برای کسب مقام اول گروه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر فقط به دیدار با ایران فکر می‌کنیم و هیچ توجهی به سیدبندی جام جهانی نداریم. فعلاً فقط روی کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی پیش رو تمرکز کرده‌ایم تا به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی شویم و پس از آن مشخص می‌شود که در قرعه‌کشی جام جهانی در سید سوم هستیم یا چهارم. تلاش ما این است که جلوی اول شدن ایران را بگیریم.

سرمربی کره جنوبی گفت: ایران از نظر قدرت بدنی و نظم تاکتیکی تیم قدرتمندی است. اما بازیکنانم می‌توانند نظم تیمی ایران را بشکنند. حتی اگر بازی سختی هم باشد مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و به هدفی که داریم برسیم. در صورتی که سردار آزمون در این بازی حضور نداشته باشد، مهدی طارمی تنها مهاجم ایران است و باید خط دفاعی خود را برای مهار او آماده کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ چهارم فروردین ۱۴۰۱ به مصاف کره‌جنوبی می‌رود. در حال حاضر ایران و کره‌جنوبی با ۲۲ و ۲۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه قرار دارند. آخرین شکست ایران مقابل این حریف خود به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ بازمی‌گردد که در آن مسابقه کره‌جنوبی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ملی فوتبال جام جهانی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد

به گزارش ورزش سه، تیم دینامو زاگرب امشب در غیبت صادق محرمی مدافع ایرانی تیمش موفق شد واراژادین کرواسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب زاگربی‌‌ها پس از تلاش های پی در پی این فصل صدرنشین شوند.
دینامو زاگرب بر خلاف فصل های گذشته، این فصل برای صدرنشینی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده بود و حتی در نیم فصل مدیران این تیم در فکر بودند تا با نیمی از بازیکنان این تیم به صورت یک طرفه فسخ کنند و نسل جدیدی را پرورش دهند که حالا به نظر می‌رسد وضعیت مطلوب آنها است.
دینامو در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل با یک امتیاز بیشتر از ریکا، ۷۲ امتیازی شده و صدرنشین لیگ کرواسی است و هفته بعد هم این دو تیم قرار است با یکدیگر جدالی مستقیم داشته باشند که می‌تواند بر کارنامه صادق محرمی مدافع سابق پرسپولیس نقش پررنگی داشته باشد.

محرمی که با توجه به مصدومیت سنگینی که در جام ملت‌های آسیا متحمل شد، فصل را از دست داده و از طرفی دیگر صدرنشینی دینامو می‌تواند با یک قهرمانی دیگر برای او همراه باشد.
صادق محرمی از فصل 2019-2018 به لیگ کرواسی و باشگاه دینامو زاگرب پیوست و دینامو، غول فوتبال کرواسی محسوب می‌شود که همین موضوع باعث قهرمانی‌های پیاپی محرمی شده است. این ملی‌پوش ۵ بار در لیگ کرواسی قهرمان شده و ۲ بار هم پیش از آن به عنوان شاگرد برانکو در پرسپولیس جام قهرمانی لیگ را لمس کرده بود و حالا امیدوار است رکورد قهرمانی خود در لیگ های کشوری را حفظ کند و ۸ فصل متوالی قهرمان بماند.

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت