Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:12:22 GMT

فوتبال استان مرکزی توسعه و پیشرفت خوبی داشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۲۷۳

فوتبال استان مرکزی توسعه و پیشرفت خوبی داشته است

گروه استان‌ها- عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: ورزش فوتبال در استان مرکزی در سال‌های اخیر توسعه قابل قبولی داشته است.​​​​​​​ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، طهمورث حیدری پیش از ظهر امروز در نشست مجمع عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی اظهار داشت: خوشحال هستیم امروز را در استان فرهیختگان یعنی استان مرکزی حضور داریم که در سال‌های اخیر توسعه خوبی در ورزش فوتبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان مرکزی در سال‌های اخیر با عملکرد باشگاه‌ها، هیئت فوتبال و فعالان ورزشی فوتبال استان مرکزی توسعه و پیشرفت خوبی داشته است.

حیدری عنوان کرد: امروز در راستای اجرای ماده 21 اساسنامه اقدام خواهیم کرد و با کمک کسانی که به عنوان ناظر در این نشست انتخاب شدند مراسم را برگزار خواهیم کرد.

اعزام تیم ملی فوتبال ایران با پرواز اختصاصی "هما" به کره‌جنوبی برپایی اردوی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود حذف از جام جهانی 2022 10 خرداد زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

به گزارش تسنیم مجمع عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی از ساعت 10 صبح امروز با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون در محل هتل امیرکبیر اراک با حضور روسای هیئات فوتبال شهرستان‌های استان مرکزی آغاز شد،

در ابتدای این برنامه باقری، رضایی و عیسی‌آبادی به عنوان 3 ناظر برای انتخابات در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استان مرکزی هیئت فوتبال مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم