Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:57:38 GMT

شاخص های انتصاب مدیران سازمان امور دانشجویان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۲۸۶

شاخص های انتصاب مدیران سازمان امور دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در آئین معارفه سرپرست ادارات کل امور دانشجویان داخل و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همانطور که در بازدید اخیر وزیر علوم از سازمان و در جمع مدیران سازمان مطرح شد؛ معیار انتخاب مدیران سازمان در دوره جدید، میدان دادن به جوانان انقلابی دارای انگیزه خدمت و دارای تخصص و تعهد بود و سعی شد افرادی انتخاب شوند که بتوانند امور سازمان را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: پرهیز از جناح بندی‌های سیاسی و دادن امکان فرصت به منابع انسانی ارزشمند دور از مرکز نیز از معیارهای دیگر بود که به ما فرصت داد تا از ظرفیت‌های مدیریتی موجود در دانشگاه‌های مختلف استفاده کنیم و انتخاب‌هایمان منحصر به استان تهران نباشد.

در ادامه این آئین، ابوالفضل دانشور به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل معرفی و از زحمات دکتر جاماسب نوزری مدیر کل اسبق این اداره قدردانی شد.

همچنین مجتبی شرانجانی به عنوان مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معرفی شد.

کد خبر 5446651 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آموزش حضوری حکم انتصاب محمد مهدی طهرانچی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه صنعتی شریف سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دستیاری امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد