Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد علی نیکبخت گفت: با توجه به حجم مسافران در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان پیش‌بینی‌های لازم جهت ذخیره کالاهای اساسی انجام شده است.

او گفت:  با وجود همه مشکلات با تامین و توزیع بموقع نهاده‌های دامی، ٢٠ درصد میزان دام منطقه افزایش داشته و این نشان از تامین بموقع خوراک دام بوده و دامداران خوشبختانه دام‌های خود را حفظ و همچنان امیدوارانه در امر دامپروری مشغول تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان می گوید: تاکنون در سال ١۴٠٠ بیش‌از ٩٠ هزار تن نهاده دامی به سیستان و بلوچستان حمل و توزیع شده که چهار برابر سال گذشته است.

او همچنان خواستار اختصاص بیشتر نهاده دامی از سوی وزارت جهادکشاورزی به سیستان و بلوچستان شد تا دامداران بدون دغدغه فعالیت خود را ادامه دهند.

به گفته نیکبخت   ۴۵٠ تن میوه شب عید شامل ٢٠٠ تن پرتقال و ٢۵٠ تن سیب درختی به سیستان و بلوچستان حمل و با تعیین قیمت بزودی در سطح استان توزیع خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید نوروز کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)