Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@07:06:10 GMT

نهال گردو پر سود سال 1400 کدام بوده است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۴۱۱

نهال گردو پر سود سال 1400 کدام بوده است؟

به نقل از "نهالستان ارغوان نهال"، در پایان سال 1400 اکثر باغداران، نهال گردو را برای کاشت و سرمایه گذاری انتخاب کردند و خرید نهال نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری روبرو شد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای باغداران، میزان باردهی درخت گردو است؛ زیرا سود حاصل از آن، تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که این محصول باردهی مناسبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به این نکته، در ادامه به بررسی نهال‌هایی که بازدهی و باردهی بیشتری در این سال داشتند، خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین نهال های گردو را برای کاشت در سال 1401 انتخاب کنید و نقشه راهی برای احداث باغ گردو داشته باشید.

خرید بهترین نهال گردو ؛ اولین قدم برای داشتن باغی پربار

اولین قدم برای احداث باغ گردو پربار، خرید نهال گردو باکیفیت و سالم است. اگر نهال گردو از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، تمام زحمات شما از بین خواهد رفت و باردهی خوبی نخواهید داشت. به بیان دیگر، خرید نهال گردو باکیفیت ارتباط مستقیمی با باردهی باغ گردو و سودآوری نهایی خواهد داشت.

برای خرید نهال گردو، ابتدا باید شرایط جغرافیایی و آب‌وهوایی منطقه مثل میزان بارندگی، زمان تغییر آب وهوا، شرایط اقلیمی منطقه و... را بررسی کنید و بعد نهال مناسب را انتخاب کنید.

مشخصات برترین انواع نهال گردو پیوندی در سال 1400

به نقل از نهالستان ارغوان نهال، بیشترین فروش نهال گردو را نهال گردو کانادایی، نهال گردو ژنوتیپ ارغوان و نهال گردو چندلر به خود اختصاص داده‌اند. مشخصات و ویژگی های این سه نهال را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی یکی از بهترین و پربارترین ارقام نهال گردو است که توانسته است بازار فروش خوبی را ایجاد کند. این نهال گردو را در اکثر مناطق ایران می توان کاشت و برای ارتفاعات 0 تا 2500 متری مناسب است. با کیفیت ترین محصول از لحاظ سایز، درصد مغز و رنگ، طعم گردو را این نهال دارد.

یکی دیگر از ویژگی های برتر نهال گردو کانادایی ارغوان، خودگرده افشان بودن آن است که باعث می‌شود گردو ریزش نکند و بدون ریزش میوه باشد.

در پاییز زودخزان است به‌طوری که از ۲۰ آبان ماه به خواب زمستانه می‌رود و از سرمای پاییز در امان خواهد بود درصورتی که ارقام دیگر ۲۰ آذرماه خزان می‌کنند و در پاییز دچار سرمازدگی می‌شوند.

اگر قصد کاشت نهال در سال 1401 را دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت نهال، نهال گردو کانادایی است.

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان یکی دیگر از ارقام پرفروش نهال گردو در سال 1400 بوده است که باغداران زیادی به کاشت و پرورش آن مشغول شدند. نهال گردو ژنوتیپ ارغوان مانند نوع کانادایی خود گرده افشان است و بدون ریزش میوه خواهد بود.

این نهال تا ارتفاعات 2500 متری قابلیت کاشت و پرورش دارد و دیربرگده بودن آن کمک می کند تا در برابر سرمای بهاره مقاوم باشد.

نهال گردو ژنوتیپ 7 را می توان در مناطق گرمسیرهم کاشت زیرا تحمل دمای ۴۸+ درجه سانتیگراد را در تابستان دارد و مقاوم به بیماری، سوختگی برگ و قارچ است.

نهال گردو چندلر

به گفته مهندس رسول بابایی، یکی دیگر از ارقام نهال گردو پرفروش در سال 1400 نهال گردو چندلر بوده است که انتخاب مناسبی برای کاشت نهال گردو است. نهال گردو چندلر برای کاشت تا ارتفاعات 1500 متری مناسب است بنابراین اگر باغی با ارتفاع بیشتری دارید ارقام کانادایی و یا ژنوتیپ ارغوان را خریداری کنید.

از ویژگی های نهال گردو چندلر می توان به دیر برگده بودن، دیرگلدهی، مقاومت در برابر بیماری ها و آفات، مغز سفید و روشن آن اشاره کرد.

باردهی درخت گردو تحت تاثیر تمام اقدامات قبل از کاشت، حین کاشت و پس از کاشت است و در هر مرحله باید رسیدگی‌های لازم انجام شود.

انتخاب نهال مناسب، ایجاد بستر مناسب برای کاشت، رعایت فاصله اصولی نهال‌ها در هنگام کاشت، استفاده از کود مناسب، هرس کردن اصولی، استفاده از خاک مناسب، کنترل بیماری و آفت و آبیاری اصولی ارتباط مستقیم با میزان باردهی درخت گردو دارد.

یکی از مهمترین مراحل، انتخاب نهال باکیفیت و متناسب با منطقه کاشت است که با مشاوره از کارشناسان این حوزه، می توانید متناسب ترین نهال گردو را برای باغ گردو خود انتخاب کنید.

خرید نهال گردو اصل از نهالستان های معتبر

برای داشتن باغی پراز محصول، قدم اول انتخاب نهال گردو با کیفیت و سالم است. حال که با برترین نهال گردو در سال 1400 آشنا شدید، برای خرید نهال گردو باید بهترین نهالستان را انتخاب کنید تا نهالی سالم و باکیفیت دریافت کنید.

نهالستان ارغوان یکی از نهالستان‌های معتبر با بیش از سه دهه سابقه است که انواع نهال پیوندی را تولید و عرضه می کند. این نهالستان برای جلب اعتماد و انجام خرید مطمئن، تمامی نهال‌ها را همراه با گواهی بهداشت، تأییدیه جهاد کشاورزی و شناسنامه به باغداران تحویل می‌دهد. https://www.nahalarghavan.com/buy-seedlings-walnuts/

برای مشاوره رایگان در رابطه با احداث باغ گردو با توجه به شرایط اقلیم منطقه، می‌توانید با کارشناسان این نهالستان تماس بگیرید.

کارشناسان این مجموعه در تلاشند تا با معرفی بهترین ارقام نهال گردو شما را برای خرید آگاهانه آماده کنند تا تجارتی پرسود را تجربه کنید.  09141836535 - 09057814979

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان نهال گردو خرید نهال گردو نهالستان رپرتاژ آگهی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی نهال گردو چندلر خرید نهال گردو نهال گردو انتخاب کنید برای کاشت سال 1400 باغ گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟

به گزارش پارس نیوز، براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

مهر در گزارشی نوشت، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع : خبر آنلاین

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان