Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، اقدامات این مجموعه برای کاهش ازدحام مسافران در ایستگاه‌های مترو تهران در ایام پایانی سال را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شایسته اصل درباره دو اقدام مهم برای کاهش ازدحام مسافران و تسهیل در تردد شبانگاهی شهروندان در روزهای پایانی سال، بیان کرد: معمولاً برای روزهای پایانی سال به علت ازدحام مسافران در خطوط مرکزی شهر نظیر ایستگاه‌های پانزده خرداد، تئاتر شهر، امام خمینی (ره)، میدان انقلاب اسلامی، سعدی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اعزام قطارهای فوق العاده پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ این قطارها در ساعات اوج سفر مسافران در خطوط مترو فعال می‌شوند.   بنا براعلام سایت شهر، شایسته اصل ضمن اشاره به افزایش ساعت فعالیت و سرویس دهی شبکه متروی تهران، عنوان کرد: طبق مصوبه جلسه معاونت حمل و نقل با مدیران پلیس راهور، قرار شد که پایان ساعت کاری ایستگاه‌های مترو از  ساعت ۲۲ به ۲۳ افزایش یابد. بنابراین شهروندان می‌توانند یک ساعت بیشتر از مترو برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.   انتهای پیام/ منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: پایانی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راه آهن خراسان گفت:  این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

 مصطفی نصیری افزود: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن مشهد شکسته شد، پارسال این تعداد مسافر در مسیر مشهد از ۲۷ شهر و مرکز استان خراسان رضوی تردد داشته اند که از زمان آغاز فعالیت ایستگاه راه آهن مشهد یک رکورد محسوب می شود.

همچنین سال گذشته ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور در مسیر مشهد و اداره کل راه آهن خراسان تردد داشته اند.

دیگر خبرها

  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری