Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@18:07:16 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۰۶۸

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به یکشنبه ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات امروز با ۱۵۵ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ یکشنبه به ۲۸ هزار و ۷۰۵ تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در نیمه اول معاملات امروز یک میلیون و ۲۳۸ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز یکشنبه تغییری نداشت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه مشابه آخرین نرخ روز یکشنبه به یک میلیون و ۲۳۸ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یک میلیون و 222 هزار تومان یک میلیون و 238 هزار تومان یک میلیون و 238 هزار تومان قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت ارز در شروع معاملات انواع سکه  قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز سکه امامی 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 530 هزار تومان 12 میلیون و 500 هزار  تومان طرح قدیم 12 میلیون تومان 12 میلیون و 150 هزار تومان 12 میلیون و 150  هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 450  هزار تومان دو میلیون و 470 هزار تومان دو میلیون و 470  هزار تومان قیمت ارز امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۵۵ تومان کاهش نسبت به روز یکشنبه به ۲۸ هزار و ۷۰۵ تومان رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۲۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۱۷۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز دلار 26 هزار تومان 26 هزار و 450 تومان 26 هزار و 300 تومان یورو 28 هزار و 370 تومان 28 هزار و 860 تومان 28 هزار و 705 تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا هم در نیمه اول معاملات امروز گرم طلای ۱۸ عیار تومان کاهش نسبت تومان 12 میلیون آخرین نرخ ۱۲ میلیون دو میلیون یک میلیون هزار تومان روز یکشنبه تومان رسید امروز دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.




 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳