Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقای روکش آسفالت راه‌های استان، ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۰ اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش تین نیوز، مهرداد جهانی اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های روکش آسفالت و ماسه آسفالت افزون بر ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شامل مقاطعی از محورهای ساوه-بوئین زهرا به طول ۱۲ کیلومتر، باند دوم غرق آباد-نوبران به طول ۱۰ کیلومتر، دلیجان-محلات به طول ۳ کیلومتر، خان آباد-رازقان به طول ۵ کیلومتر، خمین-گلپایگان به طول ۴ کیلومتر و محورهای دیگر همچون سلفچگان-اراک، خمین-الیگودرز، خمین-اراک، داودآباد شهرستان اراک، راه دسترسی مامونیه به آزادراه ساوه-تهران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، حدود ۱۶۵ هزار مترمربع لکه گیری هندسی آسفالت و ۵۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری راه‌های استان اجرا شده که اغلب آن در محور اراک-پلیس راه توره به میزان ۹۸ هزار مترمربع و شازند-دوراهی به میزان ۲۲ هزار مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که برای نگهداری رویه آسفالتی راه‌ها انجام می‌شود استفاده از آسفالت تناژی برای رفع خرابی‌هایی است که نیاز به اقدام سریع دارند که به همین منظور ۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم از ابتدای سال‌جاری تاکنون با پشتیبانی اداره نگهداری راه‌های استان، توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه شهرستان‌ها در سطح راه‌ها پخش شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی برای بهسازی آسفالت محور اراک-بروجرد، بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده ، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات لکه گیری هندسی در محور یاد شده تأمین شده که در سال آتی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل بهسازی آسفالت جاده اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی راه های استان مرکزی راه های استان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر