Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:56:43 GMT

جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه آبیک

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۱۳۷

جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه آبیک

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق‌پور پیش از ظهر امروز در بیستمین مرحله از نهضت کمک مومنانه شهرستان آبیک با اشاره به جمع‌آوری حدود ۱۵ میلیارد تومان از کمک‌های صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، حوزه‌های مقاومت بسیج و خیران در این رزمایش‌ها اظهار کرد: در این رزمایش‌ها تنوعی از خدمات و کمک‌ها به نیازمندان ارائه شده که می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی، مرمت خانه محرومین با محوریت مددجویان کمیته امداد،  تامین جهیزیه و لوازم التحریر، توزیع گوشت، آزادی زندانیان، نذر نان و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با فرمان ولایت فقیه نهضت کمک مومنانه در شهرستان آبیک شکل گرفت و همه دلدادگان به نظام و انقلاب اعم از فعالان اقتصادی،  صنعتی، بسیجیان، جهادگران، علما رو روحانیون و فعالان مساجد پای کار آمدند و کمک‌های شایانی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک ادامه داد: با حضور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آبیک، جلسات هماهنگی با فعالان اقتصادی و صنعتی و شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و دو و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شد و در پایگاه‌های مقاومت بسیج مسابقه‌ای از خیرات راه‌اندازی شد و عملا به این آیه قرآن کریم " فاالستبقوا الخیرات تحقق بخشیدند.

صادق‌پور اضافه کرد: فعالان مساجد هم اعم از عوامل مساجد و روحانیون و هیأت امنا و کانون‌های مساجد با محوریت امام جمعه شهرستان آبیک برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه پای کار آمدند که قطعا افرادی خودجوش و هیات‌های مذهبی هستند که در کمک به نیازمندان گام‌های موثری برمی‌دارند و اخبار آنها در فضای مجازی و در رسانه‌ها منعکس می‌شود.

وی به اجرای نوع دیگری از کمک مومنانه در قالب جهاد علمی به عنوان اولویت های سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک اشاره و خاطرنشان کرد: در قالب پویش نذر کتاب حدود ۲ هزار جلد کتاب توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آبیک جمع آوری شده که به کتابخانه‌های عمومی اهدا می‌شود‌.

این مسئول با اشاره به توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت فرا رسیدن سال نو بین نیازمندان ابراز امیدواری کرد: با اجرای کمک‌های مومنانه زمینه‌سازی ظهور امام زمان "عج" باشیم.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه برای رفع فقر و تبعیض

حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این مراسم برگزاری نهضت کمک‌ مومنانه را اقدامی دینی و انقلابی دانست و گفت: این رزمایش‌ها در راستای عدالت اجتماعی، رفع فقر و تبعیض در جامعه برگزار می‌شود .

وی بر دوری دستگاه ها و مجموعه های دخیل در برگزاری رزمایش کمک مومنانه از موازی کاری تاکید کرد و افزود: نیازمندان واقعی باید شناسایی و در تقدیم کمک‌ها کرامت آنان حفظ شود‌.

ای مسئول ادامه داد: در هر برهه از زمان هر جایی که نیاز بوده،  سپاه میدان داری کرده و در عرصه‌های مختلف همچون بهداشت،  درمان، حوادث طبیعی و غیرطبیعی و ...نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک در امور مختلف همواره یاریگر مسئولان بوده و هستند که می‌توان به کمک در تنظیم بازار و برقراری امنیت با همراهی با نیروی انتظامی و شورای تامین اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آبیک استان قزوین رزمایش کمک مومنانه شهرستان آبیک کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران

حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران در خصوص برگزاری سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی، گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که در دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

او در خصوص اقدامات انجام گرفته در این رزمایش، افزود: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

آقاپور کاظمی گفت: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸الی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان، افزود:خدمات دامپزشکی به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی گفت: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور، سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند