Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادت پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه و افتتاح خانه محروم در سوادکوه، با اشاره به همکاری کمیته امداد با سپاه، بسیج، مراکز نیکوکاری و خیریه گفت: رزمایش کمک مومنانه در دو مقطع در حوزه معیشت و اطعام غذای گرم (اطعام مهدوی ماه رمضان و احسان حسینی در محرم و صفر) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران، با اشاره به جشن نیکوکاری پایان سال، از کمک قریب به ۵۵ میلیارد تومانی مردم مازندران در این زمینه در همه سرفصل‌ها خبر داد و افزود: یکی از سرفصل‌های اصلی حوزه معیشت است که طبق هدف‌گذاری مقرر شد تا ۸۰ هزار سبد کالا میان خانواده‌ها توزیع شود و تا کنون ۸۰ درصد این امر محقق شده است.

وی شهرستان سوادکوه را از نظر همگرایی میان مسئولان اعم از فرمانداری، سپاه، کمیته امداد، ائمه جمعه و دیگر مسئولان در این زمینه بسیار خوب دانست و افزود: امروز نیز با هم‌افزایی میان خود توانستند یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا و صد قلم لوازم خانگی میان خانواده‌های توزیع کنند.

سعادت با بیان اینکه روزانه از انبار کمیته امداد جهیزیه توزیع می‌شود، تصریح کرد: در جشن نیکوکاری امسال قریب به ۸۳۰ جهیزیه در سطح استان تدارک دیده شده و در حال توزیع است.

۴۳۰ میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری شد

وی هدف‌گذاری سال ۱۴۰۰ در حوزه کمک‌های مردمی را ۳۰۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هرچند انتظار داشتیم با شرایط وضعیت اقتصادی جامعه این کمک‌ها کمتر شود اما مردم و خیران برعکس، کمک بیشتری کرده‌اند و از ابتدای سالجاری تاکنون قریب به ۴۳۰ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده و برآورد ما این است تا پایان سال به رقم ۴۵۰ میلیارد تومان هم برسد.

سرهنگ محمدباقر قزلباش فرمانده سپاه سوادکوه نیز، با بیان اینکه جماعت ایرانی از دیرباز روحیه همدلی و برادری داشته‌اند، به دوران دفاع مقدس و کمک رزمندگان به مردم اشاره کرد و افزود: این کمک‌ها تا به امروز نیز ادامه داشته اما با فرمان رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه شکل انسجام‌یافته‌تری به خود گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه در سطح ناحیه میان نیازمندان توزیع شده است، مقدار کمک‌ها را با توجه به کمک‌های هیئات مذهبی و مراکز خیریه شهرستان بیشتر از این میزان عنوان کرد و افزود: امروز نیز به مناسبت شهدای مدفع حرم شهرستان، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع صد قلم کالای اساسی توسط کمیته امداد شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۵ جهیزیه در شهرستان آماده و تقدیم شد.

قزلباش میزان اعتبار بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در حوزه اشتغال را بالغ بر یک میلیارد تومان برای ۵۰ نفر برشمرد و ادامه داد: همچنین در مرحله اول کمک بنیاد مستضعفان در حوزه اشتغالزایی، برای ۴۷ نفر جمعاً ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام داده شده است.

در ادامه، لیانی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با اشاره به تلاش این نهاد برای تجهیز و تأمین مایحتاج مالی و آموزشی دانش‌آموزان نیازمند، از توزیع ۳۹۰ بسته پوشاکی برای دانش‌آموزان و ۳۹۰ سبد کالا برای خانواده‌های آنها با کمک خیران، کمیته مداد، بهزیستی و.. خبر داد.

کد خبر 5446781

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران بسته معیشتی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام مشهد گردشگری عکس استانها خراسان رضوی گرگان شهرستان سوادکوه میلیارد تومان کمیته امداد کمک مومنانه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه