Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری سرمربیان تورنمنت فوتسال تایلند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر 19سال ایران در نشست خبری مشترک با سرمربیان تیم‌های مغولستان و میانمار تاکید کرد هدف از شرکت در تورنمنت رده سنی بزرگسالان تایلند، آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات رده زیر 23سال سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صانعی در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از کشور تایلند بابت برگزاری و میزبانی شایسته این تورنمنت تشکر می‌کنم. ما برای شرکت در این تورنمنت و برگزاری اردوها زمان کافی در اختیار نداشتیم و به محض اتمام لیگ در بیستم اسفندماه تنها با برگزاری یک جلسه ریکاوری به این تورنمنت اعزام شدیم.

وی ادامه داد: در تایلند هم تنها یک جلسه تمرین داریم و پس از آن باید به مصاف اولین حریفان برویم. باید به این نکته اشاره کنم که نیمی از بازیکنانم برای اولین بار در یک تورنمنت خارجی حاضر می‌شوند. سایر بازیکنان هم زیر 22 سال هستند. ضمن اینکه 4 بازیکن از رده زیر 19سال را به همراه تیم به این تورنمنت آوردم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 19سال ایران تصریح کرد: در واقع این تیم متشکل از بازیکنان جوان و زیر 22 سال است. هدف ما آماده‌سازی این بازیکنان برای مسابقات سال آینده رده زیر 23 سال است. از تیم‌های حاضر در این تورنمنت شناختی نداریم و تنها از تیم تایلند شناخت قبلی داریم.

 

*برگزاری جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های شرکت‌کننده

جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های حاضر در تورنمنت فوتسال تایلند ساعت 10:30 به وقت محلی با حضور بهزاد آزاد مدیر تیم ایران برگزار شد. پس از تشریح موارد مربوط به برگزاری این تورنمنت، زمان دیدار تیم‌ها به اطلاع حاضرین در جلسه رسید.

بر این اساس تیم فوتسال جوانان ایران در نخستین بازی خود از ساعت 15 روز سه‌شنبه 24 اسفند (به وقت محلی) به مصاف تیم ملی بزرگسالان مغولستان می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با البسه سفید و دروازه‌بان نیز با لباس سبز به میدان خواهند رفت.

دومین بازی شاگردان علی صانعی مقابل تیم بزرگسالان میانمار از ساعت 15 روز پنجشنبه 26 اسفند (به وقت محلی) برگزار می‌شود و لباس تیم فوتسال جوانان کشورمان مشابه بازی نخست خواهد بود.

بازی‌ها در ورزشگاه SDC بانکوک برگزار می‌شود.

 

*اولین تمرین تیم ایران برگزار شد

شاگردان صانعی پیش از آغاز تورنمنت تایلند یک نوبت تمرینی در سالن اصلی مسابقات برگزار کردند. اولین تمرین تیم فوتسال جوانان در سالن اصلی مسابقات از ساعت ۱۵ به وقت محلی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وقت محلی تیم فوتسال برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز