Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:59:19 GMT

مجتمع کودکان بی‌سرپرست ساوه کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۵۴۹

مجتمع کودکان بی‌سرپرست ساوه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه ساوه و جمعی از مسوولان پروژه ساخت مجتمع کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست موسسه خیریه امام علی (ع) ساوه کلنگ زنی شد.

امام جمعه ساوه در این مراسم با بیان اینکه کار خیر و کریمانه خصوصا برای ایتام جای تقدیر دارد،گفت: خوشبختانه مردم شریف ایران خصوصا مردم ساوه در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان همواره پای کار بوده و حسن نیت خود را نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم فقر را از ریشه حذف کنیم، افزود: بنابر تاکید ائمه، خصیصه اسلام از بین بردن فقر است و باید در این راه اقدامات لازم را متولیان امر انجام دهند.

وی با قدردانی از اهتمام موسسه خیریه امام علی (ع) برای این مجتمع ابراز امیدواری کرد که با احداث این مجموعه به این کودکان خدمات مناسب بری رشد در جامعه و ساختن آینده آنان ارائه شود.

رئیس هیات امنای موسسه خیریه امام علی ابن ابی طالب (ع) نیز با اشاره به اینکه این موسسه در طول سال‌های تاسیس خود همواره خود را وقف خدمت به کودکان کار، بد سرپرست و بی‌سرپرست کرده است، گفت: هدف از ساخت این مجتمع رصد کودکان مذکور توسط این موسسه برای برنامه ریزی‌های فرهنگی،‌ اجتماعی، دینی و .. است تا مکانی برای شکوفایی آنان باشد.

آیت‌الله حاج سید محمد صالح تهجدی افزود: قصد دارید افراد مستعد در این مرکز خصوصا در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای را به مراکز علمی تخصصی ارجاع دهیم و تلاش کنیم تا آینده آنان را به دست خودشان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح چندین جلسه تخصصی برگزار شد، گفت: پس از مشورت و بررسی‌‌های کارشناسانه احداث این مرکز خدماتی برای این کودکان در شهر ساوه احساس شد و بعد از کلنگ زنی امروز فرآیند ساخت آن را با کمک خیرین آغاز خواهیم کرد.

آیت الله تهجدی خاطرنشان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر با زیربنا ۸۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۲ میلیارد ریال شروع به کار خواهد کرد و برآورد شده که با اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریالی از محل خیریه و کمک های مردمی ساخت این مرکز به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان بی سرپرست فنی و حرفه ای کارشناس رئیس هیات امنای موسسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود