Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید ظهرابی به علت خاموش بودن تابلو سنجش پارامترهای آلایندگی هوا در میدان امام حسین اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برای چندمین بار تحهیزات تابلوی نمایشگر به سرقت رفته است.

وی افزود: البته دستگاه مربوطه پارامترها را اندازه گیری و اعلام می‌کند اما تابلو نمایشگر آن از کار افتاده و برای عموم قابل مشاهده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اطلاع رسانی از وضعیت هوا به صورت مداوم از طریق اخبار و درج وضعیت هوا در پورتال محیط زیست فارس قرار گرفته و آگاهی رسانی لازم  به همشهریان و به ویژه گروه‌های حساس انجام می‌شود.

ظهرابی خاطر نشان کرد: این اداره کل با وجود هزینه بسیار گزاف نصب و نگهداری تمام تلاش خود را برای حفاظت و حراست از این دستگاه انجام داده است ولی باز هم شاهد چنین اتفاقی بوده و چندین مرتبه نیز پس از سرقت به خریداری و جایگزینی مجدد اقلام پرداخته و حتی حفاظ های فلزی هم به این مجموعه اضافه شده اما متاسفانه باز هم با این معضل مواجه شده است.

این مقام مسوول ضمن درخواست از مقامات انتظامی و امنیتی برای جلوگیری از تکرار این سرقت ها اعلام کرد: با توجه به نبودن فضای کافی در میدان به منظور استقرار   نیرو در حال حاضر نگهبانی مستقیم از طریق محیط زیست امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت سرقت تجهیزات آلاینده های هوا میدان امام حسین محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

کد خبر 848615 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آلودگی هوا تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت