Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@13:39:16 GMT

افزایش تعرفه بدون هماهنگی با رگولاتوری ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۷۲۴

افزایش تعرفه بدون هماهنگی با رگولاتوری ممنوع

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه بازدید از سومین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت توسعه زیر ساخت های FTTX که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به افزایش دو درصدی حق‌السهم دولت از اپراتورها که در بودجه سال ۱۴۰۱ آماده و اعتراض اپراتورها که این موضوع منجر به افزایش هزینه‌های آنها می‌شود، گفت: هیچ‌کس به بهانه این دو درصد حق افزایش تعرفه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه را اعلام می‌کند و متناسب با آن، حق افزایش یا تغییر تعرفه دارند. تعرفه‌ها طبق روال معمول اصلاح می‌شود و ما از شورای نگهبان پیگیری می‌کنیم که این دو درصد هم حذف شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال راه‌اندازی یک شبکه پرسرعت و باکیفیت در سراسر کشور هستیم، افزود: تنها راه این کار، توسعه شبکه فیبر نوری است. ما باید فیبر نوری را تا در منازل و کسب‌وکارها برسانیم، کار بسیار سختی در پیش داریم اما خود را برای این کار آماده کردیم. تولیدکنندگان تجهیزات لازم برای این کار در نمایشگاه امروز حضور داشتند و گفتند که نیاز به حمایت داریم. بزرگ‌ترین حمایت از آنها، بازارسازی برای آنهاست. وقتی نهضت راه‌اندازی فیبر راه بیفتد، خودبه‌خود چرخ این صنعت به حرکت در می‌آید.

منبع: ايسنا اخبار مرتبط ۱۲:۵۳:۴۶ تعرفه اینترنت در سال ۱۴۰۱ اصلاح می شود ۱۰:۳۹:۳۰ اختلال در پهنای باند مسیر اوکراین پیش بینی شده بود ۱۶:۳۴:۱۸ نسخه شفابخش اینترنت، فیبر نوری است ۰۰:۳۲:۵۴ وعده جدید وزیر ارتباطات: تا شب عید اختلالات اینترنتی حل می‌شود ۲۰:۳۷:۱۵ وزیر ارتباطات: طرح صیانت همچنان مشکلات اساسی دارد ۱۲:۱۸:۵۴ دستور رییسی به وزیر ارتباطات؛ سرعت اینترنت افزایش یابد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو اینترنت تعرفه اینترنت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شبکه ملی اطلاعات وزیر ارتباطات رگولاتوری عیسی زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!