Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تیراندازی با کمان کشورمان با هدایت اسماعیل عبادی سرمربی آبیکی راهی مسابقات کاپ آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از قزوین؛ تیم‌ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا راهی تایلند محل برگزاری این رقابت ها شد .

عبادی که حالا بیش از دو سال است که هدایت ملی پوشان تیراندازی با کمان در بخش کامپوند را بر عهده دارد ، از فردا باید شاهد رقابت شاگردانش با رقبای مطرح آسیایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اندازی با کمان کشورمکان تحت هدایت عبادی امروز تمرینات خود را پیگیری می کند و فردا کمانداران کشورمان در روز نسخت به مصاف رقبا می روند .

گیسا بایبوردی، راحله فارسی، ویدا حلیمیان، کوثر خشنودی‌کیا در بخش بانوان و محمد صالح پالیزبان، امیر کاظم‌پور، حمزه نکویی و حسام الدین کوثر در بخش مردان از جمله شاگردان عبادی هستند که بخت خود را برای کسب نشان در این رقابت ها محک می زنند.

در کارنامه اسماعیل عبادی سرمربی آبیکی تیم ملی تیراندازی با کمان علاوه بر نشان های رنگارنگ جام جهانی و کاپ آسیایی ، نشان خوشرنگ طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دیده می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیراندازی آسیا تایلند رقابت مردان تیم ملی جام جهانی بازی کره جنوبی ورزش و جوانان قزوین تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد

 با تصمیم کمیته فنی مچ‌اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از اینکه کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی درباره تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رأی‌گیری برای اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به‌صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رأی اکثریت اعضای کمیته فنی، مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضای کمیته فنی تأکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند. مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ‌اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان راد (مستریونیورس ایران) در خرداد ماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور (عکس)

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس