Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر فرانسوی روزهای خوبی پشت سر می گذارد.

عثمان دمبله هیچ گاه نتوانسته بود فروغ دوران دورتموند خود را در بارسلونا هم تکرار کند و این فصل هم به همین منوال برایش پیش رفته بود. دمبله به روی سکوها تبعید شده بود و زمزمه‌های جدایی اش از بارسلونا خیلی جدی به گوش می رسید. 

طرفداری| همه این ها بعد از آمدن ژاوی هرناندز به نیوکمپ تغییر کرد و دمبله به یکی از بازیکنان موثر تیم بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آماری که گل بین الملل منتشر کرده، این بازیکن فرانسوی طی 4 بازی اخیرش برای بلوگرانا در لالیگا، 5 پاس گل ثبت کرده که با آمار پاس گل های او طی 45 بازی قبل از این برابری می کند. حالا باید دید دمبله به روزهای خوب خود بازگشته و می تواند کمک حال ژاوی در ادامه مسیر باشد یا خیر.

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است