Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فوتبال گفت: خط دفاع تیم ذوب آهن ترمیم شده است، دروازه بان نسبت به نیم فصل گذشته بهتر کار می کند، اکنون ذوب‌آهن فوتبال شناور و خوبی ارائه می دهد، ولی ذوب‌آهن باید حواسش باشد هنگامی که به گل می رسد تیم مقابل جلو می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در پاسخ به این سوال که آیا نتایج اخیر ذوب آهن نشان دهنده آن است که نقطه ضعف های این تیم برطرف شده است، اظهار کرد: ذوب آهن در این نیم فصل با آوردن پنج بازیکنی که مهدی تارتار به تیم اضافه کرده و همچنین سیستمی که با آن در حال بازی است، همخوانی خوبی دارند و کمک شایانی به این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی فوتبال عنوان کرد: شرایط چند بازیکن مانند باقر پسند باعث شده است اعتماد به نفس تیم ذوب آهن بالا رود، هنگامی که آشوری یا شنانی که انتظار می رود به وی توجه بیشتری شود چرا که بازیکن بااستعدادی است، در زمین بازی هستند روی تیم تاثیر خوبی می گذارند و همچنین نوع بازی کردن بازیکنان ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: ذوب آهن با سیستم سه، پنج، دو که دارند، سه دفاعه بازی می کنند که بازیکنان وظایفشان را به خوبی می دانند و علاوه بر آن که بازیکنان با وظایفشان آشنا هستند توانستند کناره ها را نیز پوشش دهند و در این مورد رفع عیب انجام شده است.

وی افزود: باقر پسند در خط حمله از موقعیت ها به خوبی استفاده می کند، ذوب آهن باید پرس هایی را که از جلو انجام می دهد به صورت تک مهاجمی حمله نکند، در صورتی که ما می بینیم تک دفاعه عمل می کند در حالیکه هنگامی که پرس از جلو انجام می شود باید فاصله را با مهاجم اول درگیر شونده حفظ کنند تا وی از بازی خارج نشود و این موضوع در بازی ها مشهود است.

*خط دفاع ذوب آهن ترمیم شده است

حسن شفیعی اذعان کرد: خط دفاع این تیم ترمیم شده است، دروازه بان نسبت به نیم فصل گذشته بهتر کار می کند، اکنون ذوب‌آهن فوتبال شناور و خوبی ارائه می دهد، ولی ذوب‌آهن باید حواسش باشد هنگامی که به گل می رسد تیم مقابل جلو می آید.

مربی فوتبال گفت: در بازی هفته گذشته هنگامی که ذوبی ها گل زدند عقب آمدند که این عقب آمدن برایشان خوب بود و باعث شد گل حفظ شود و علاوه بر آن هنگامی که تیم مقابل نیز جلو آمد، فاصله خوبی برای گل زدن برای ذوب‌آهن ایجاد شد و توانستند گل دوم تا چهارم را نیز به ثمر برساند.

شفیعی ادامه داد: تارتار ریسک نکرد، وی در یارگیری نفرات جدید عالی عمل کرد و همچنین نفراتی در تیم بودند که عالی بودند مانند میلاد جهانی ولی او دوست نداشت در این تیم بازی کند و آنچنان که باید در این تیم مثمره ثمر نبود، به همین جهت از تیم جدا شد و اکنون برای سپاهان بازی می کند.

وی افزود: تعویض های این تیم بهتر شده است، عموما تعویض به این جهت انجام می شود که عملکرد تیم بهتر شود ولی گاهی اوقات در تعویض ها نباید ریسک کرد وگرنه با مشکل مواجه می شوند.

حسن شفیعی در مورد عملکرد تارتار در تیم ذوب آهن، توضیح داد: تارتار باید از استرس، نگرانی و زیر فشار بودن خارج شود، به نظر می رسد باخت هایی که ذوب‌آهن در این اواخر داشت موجب شده بود تارتار زیر فشار قرار بگیرد چرا که خیلی ناراحت بود و این ناراحتی و اعتماد به نفس نداشتن روی تیم نیز اثر می گذارد.

به گفته این مربی فوتبال هر چه طرفداران بتوانند از تارتار و همکارانش حمایت کنند موجب بهتر اداره کردن، چیدمان، تعویض و اعتماد بهتر در کل تیم می شود، اگر قرار باشد هواداران در صفحات مجازی یا هر جای دیگری روی مربی ها فشار بیاوردند، روی اعتمادی که بازیکنان باید به مربی داشته باشند نیز اثر می گذارد.

شفیعی اظهار کرد: در این شرایط هنگامی که یک باخت روی دهد، مربی و بازیکنان به این فکر می کنند که نکند تاثیر کافی را ندارند در حالیکه برای برد و باخت در بازی ها یک تیم کامل فوتبال می تواند موثر باشد و موفقیت یک تیم به کار دسته جمعی مربوط می شود.

وی در مورد اینکه فکر می کند در نهایت جایگاه ذوب آهن در کجای جدول قرار بگیرد، اذعان کرد: سرپرست تیم قبلی رفته و زحمات زیادی برای تیم کشید، اکنون استاد هوشنگی روی کار آمده که فرد مثبت نگری است و کار خودش را انجام می دهد. افکار این تیم و کادر آن اول اینگونه بود که ذوب آهن دنبال تک رقمی شدن و رفع عیب های مهمش باشد و مطمئنا در مرحله بعدی می خواهند به بالای جدول برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ترمیم شده مربی فوتبال ذوب آهن خط دفاع نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

طرفداری | شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد. 

شروین بزرگ گفت:

این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی در ادامه افزود:

وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که 4 بر 2 عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد:

یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد:

هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد گفت:

خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من 12 گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم