Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:10:27 GMT

آغاز توزیع 1000 میلیارد اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۸۰۳۱

آغاز توزیع 1000 میلیارد اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه از آغاز توزیع اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه توزیع اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه آغاز شده، افزود: روند توزیع پول نو تا پایان سال جاری در شعب منتخب ادامه می‌یابد.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه میزان اسکناس نو که در بانک‌های کرمانشاه توزیع می‌شود را هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این رقم در قالب اسکناس‌های هزار تومانی، دو هزار تومانی، پنج هزار تومانی، ۱۰ هزار تومانی، ایران چک پنجاه هزار تومانی و ایران چک صد هزار تومانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی، تلاش شده اسکناس نو در حد مقدور در اختیار همه بانک‌های متقاضی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم توزیع اسکناس نو را در شعب مرکزی بانک ملی شهرستان‌های استان نیز انجام دهیم.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه با بیان اینکه از این پس دستگاه‌های خودپرداز نیز با پول نو پول‌گذاری خواهند شد، تاکید کرد: بانک مرکزی مشکلی از لحاظ تامین نقدینگی برای بانک‌ها ندارد و تلاش می‌شود پول کافی در اختیار بانک‌ها قرار گیرد تا  دستگاه‌های خودپرداز در روزهای پایانی سال و ایام نوروز با کمبود پول مواجه نشوند.

 محمدی همچنین از تعیین شعب کشیک برای بانک ها نیز خبر داد که لیست شعب کشیک در سایت بانک‌ها اعلام شده و اضافه کرد: شعب کشیک از ساعت ۹ تا ۱۲ در ایام تعطیلات ارائه خدمات دارند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش ساعت کاری بانک‌ها در روزهای پایانی سال در نظر گرفته نشده و بانک‌ها آماده ارائه انواع خدمات به صورت الکترونیک هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه اسکناس نو نوروز بانک استانی اقتصادی بانک های کرمانشاه اسکناس نو هزار تومانی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی اعلام کرد با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی‌شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6093597 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟