Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از تشدید سامانه بارشی این استان از امروز تا اواخر وقت فردا خبر داد. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به فعالیت یک سامانه بارشی از چند روز گذشته در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این سامانه بارشی از امروز تا اواخر وقت فردا سه‌شنبه تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقویت بارش باران برای سطح استان، گفت: برای ارتفاعات کوهستانی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین وقوع رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای شهرستان‌های استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش‌ها بیشتر برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا، جنوب کیار، جنوب بروجن، غرب شهرکرد و غرب بن و غرب سامان پیش‌بینی می‌شود.

چراغ‌پور با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بیان کرد: احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن رواناب در مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در پی بارش شدید باران دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به سقوط اجسام سبک و تخریب بناهای غیرمستحکم در اثر وزش باد به نسبت شدید تا شدید، عنوان کرد: در پی این سامانه بارشی، احتمال ریزش کوه و مسدود شدن برخی جاده‌ها و همچنین رانش زمین وجود دارد.

هوای زنجان در وضعیت "خطرناک" است/ آغاز برف و باران از هفته آینده در استانبارش باران در جاده‌های 11 استان/ ترافیک سنگین در جاده چالوسهشدار نارنجی هواشناسی برای کشاورزان سمنانی؛ باران و برف در راه دیار قومس

مدیرکل هواشناسی استان با توضیه به عدم توقف در حریم مسیل‌ها و رودخانه‌های دائمی و فصلی، خاطرنشان کرد: لازم است آب ورودی به استخرهای پرورش ماهی تنظیم شود و به دلیل وزش باد شدید، سازه‌های سبک و تاسیسات گلخانه‌ای مستحکم شود.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز دوشنبه ۱۷ اردبیهشت آغاز و تا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب از جمله مخاطرات این سامانه است.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد