Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا جعفری» روز دوشنبه در دیدار با جمعیت ایثارگران استان البرز افزود: با پیگیری و تلاش گسترده ای  که طی سال های اخیر توسط مسوولان استانی درخصوص انتقال پرونده های مالیاتی شرکتهای بزرگ صنعتی که محل فعالیت آنها در استان البرز و دفاتر و پرونده های مالیاتی آنها در  تهران  از ۷۰۰ پرونده مالیاتی که دارای این شرایط بودند تنها ۳۳ پرونده مودیان بزرگ در استان تهران باقی مانده و مابقی به البرز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این استان ایرانی کوچک در حوزه مختلف سرمایه گذاری است اضافه کرد: البرز از  ظرفیت های زیادی در تمام حوزه های سرمایه گذاری اعم از صنعت، کشاورزی، معدن، دامداری ، گردشگری و صادرات برخوردار است.

جعفری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و تسهیل سرمایه گذاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: راه اندازی  اطلس سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری استان از جمله برنامه های در دست اقدام مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به همین منظور است.

وی ادامه داد: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و اطلس سرمایه گذاری استان  در صدد تسهیل امر سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در ادامه از تلاش برای احصاء و معرفی ۱۰ فرصت سرمایه گذاری بزرگ استان به سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران خبر داد و افزود: شناسایی ۳۰۰ فرصت سرمایه گذاری  خرد و بزرگ در سطح استان از جمله برنامه های آتی مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان امور مالیاتی کشور البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان امور مالیاتی کشور البرز وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان امور مالیاتی کشور البرز سرمایه گذاری استان سرمایه گذاری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است