Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: ریاست جمهوری بر اولویت آموزش حضوری در مدارس تاکید دارند و با توجه به کاهش روند بیماری، حضور دانش آموزان در محیط‌های آموزشی افزایش می‌یابد که ضروری است، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت پیگیری شود.

بدر شکوهی در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و ستاد پشتیبانی مقابله با ویروس کرونا با تشکر از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دوسال گذشته گفت: عملکرد سمن‌ها در عرصه‌های مختلف اعم از اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و راه‌اندازی پویش‌ها و کمپین‌های مختلف بی‌نظیر بوده است و برگ زرین دیگری به کارنامهی جهاد مردم آذربایجان در این عرصه افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد استانی مقابله با کرونا با هدف ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا تشکیل شده است و در این زمینه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و نهادهای مختلف، اقدامات موثر و تاثیرگذاری انجام شده است.


 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مدارس اشاره کرده و  گفت: حدود ۱۰۰ مدرسه روستایی استان که تعداد سرانه دانش آموزان آن کمتر از ۱۰ نفر است، فاقد سرویس بهداشتی هستند که امیدواریم با همکاری اداره کل امور روستایی و دهیاری‌ها، بسیج سازندگی، آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس و بنیاد برکت به صورت جهادی این معضل برطرف شود.


به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی خود را به شکل هدفمند اجرا خواهند کرد و انتظار داریم در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای دانش آموزان، مدیران مدارس را یاری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند