Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: حضور هزار و ۱۷۳ نفر از دانشجویان در جشتواره رویش به نوعی شرکت در جهاد تبیین است و دانشجویان باید تلاش کنند که این مسیر مقاومت ادامه پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدتقی امینی ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره رویش دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور با تاکید نقش دانشگاهیان و دانشجویان در تحقق جهاد تبیین اظهار داشت: حضور هزار و 173 نفر از دانشجویان در این جشتواره به نوعی شرکت در جهاد تبیین است و دانشجویان باید تلاش کنند که این مسیر مقاومت ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشجویان وفادار و پای‌بند به انقلاب اسلامی هستند، گفت: دانشجویان در طول سال‌های انقلاب اسلامی نشان دادند که پای‌بند به آرمان‌های انقلاب هستند و همواره در این مسیر گام برداشتند. 

امینی با اشاره به دو بعد تعلیم و تربیت در آموزش و تاثیر آن از کرونا در 2 سال اخیر افزود: برگزاری مجازی دوره‌های آموزشی سبب شدده که تعلیم و تربیت آنگونه که باید محقق نشود اما در این مسیر نیز نباید از نقش تربیت و پرورش غافل بود. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور  با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر تهاجم فرهنگی اقدام کرده است، بیان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان و فرار نخبگان از تهاجمات فرهنگی است که دشمن همواره دنبال کرده است و دانشجویان باید با هوشیاری مانع تحقق هدف دشمن شوند. 

وی با بیان اینکه فرار نخبگان منجر به تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و این هدفی است که دشمن دنبال می‌کند، عنوان کرد: در 43 سال گذشته همواره مقابل دشمن مقاومت کرده‌ایم و دانشجویان نیز باید تلاش کنند تا این مسیر ادامه پیدا کند. 

امینی با اشاره به جشنواره رویش در دانشگاه‌های پیام نور گفت: در این دوره از جشنواره هزار و 173 نفر شرکت کردند و 4 هزار و 200 اثر به دبیرخانه ارسال شده که 191 نفر به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند. 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور افزود: در جشنواره رویش امسال استان فارس با 1170 اثر، استان اصفهان با 805 اثر، استان تهران با 253 اثر، استان قزوین با 171 اثر و استان خوزستان با 151 اثر بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

جشنواره‌های دانشگاهی به سمت کارآفرینی هدایت شود 

ناصر محمدی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور نیز با بیان اینکه باید اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی را به کارآفرینی گره زد، اظهار داشت: نباید جشنواره‌ها با برگزاری اختتامیه تمام شود بلکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا آثار برگزیده به سمت کسب و کار و اشتغال هدایت شوند. 

وی با تاکید بر پیگیری هدایت آثار برگزیده به سمت کارآفرینی افزود: دانشجویان می‌توانند از مشورت مشاوران خوب استفاده کنند تا رشته دانشگاهی آنها با کسب و کار آینده هم جهت شود.

سازمان تبلیغات در "جهاد تبیین"‌ میدان‌دار خواهد بود/ این جهاد ‌از مسیر پول نمی‌گذرداختصاص بودجه برای "جهاد تبیین"مغایر نظام اداری شناخته شدراهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان جهاد تبیین استرئیسی: راهیان نور از مصادیق بارز «جهاد تبیین» است

محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این مراسم از افزایش 2 برابری حجم آثار دریافت شده توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره زمینه فعالیت و رقابت دانشجویان، کانون‌های فرهنگی و دانشجویی و جایگاه تمرین کار فردی و جمعی بوده است. 

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید تلاش کنند تا  زمینه حضور فعال جوانان در جامعه را فراهم کنند، افزود: جشنواره رویش بستر مناسبی برای حضور دانشجویان در عرصه‌های اجتماعی است. 

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور باید تلاش کنند جشنواره رویش جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود