Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه روز گذشته-یکشنبه- روز شهید بود و امروز به یاد شهدا به استقبال حضرت علی اکبر(ع) و میلاد آن حضرت رفتیم که گل سرسبد شهدا است، اظهار کرد: سوالی که به ذهن ما می آید این است که چرا باید مکررا یاد شهدا را زنده نگه داریم؟  از ۷۷ سال پیش که جنگ جهانی دوم پایان یافت، دو رقیب به عنوان شوروی و آمریکا با هم دعوا داشتند، به جز موقعی که انقلاب بنای پیروزی داشت و این مهم رقم خورد و آنها تنها بر سر مواجهه با انقلاب با هم تفاهم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنگ تحمیلی نیز جنایت ها و اقداماتی انجام دادند تا این انقلاب نضج نگیرد و به حیات خود ادامه ندهد. 

او افزود: سال ۷۰ که شوروی فروپاشید و بوش پدر نظریه نظم نوین جهانی را مطرح کرد، تنها صدای حقی که از جهان بلند می شد، صدای جمهوری اسلامی بود؛ سال ۸۰ بعد از آنکه ۱۰ سال تلاش آنها نتیجه نداشت، عملا وارد میدان شدند و در افغانستان و عراق مستقیم دخالت کردند. به طوری که نقشه ای را برای این منطقه ترسیم کردند تا بتوانند همه کشورها را بر مدار تفکر خودشان سامان دهند و آمریکا تحت عنوان خاورمیانه بزرگ این کشورها را بر اساس تفکرات خود متحول کند و حمله به برج های دوقلوی آمریکا بهانه این کار بود.  

می‌توانید خلاصه‌ای از صحبت‌های شهردار تهران را در ادامه بخوانید:

*سیدحسن نصرالله سفری به تهران داشت و ما توفیق دیداری با ایشان داشتیم؛ در آن دیدار ایشان خاطره ای تعریف کرد با این موضوع که یک فرد سرمایه دار و متمولی در لبنان داریم که امکانات و سرمایه زیادی را برای جنگ با اسرائیل به میدان آورد و در طول جنگ ۳۳ روزه، همه امکانات این فرد توسط اسرائیل نابود شد؛ بعد از جنگ و پیروزی حزب الله ایشان را درهم و ناراحت و به هم ریخته دیدیم؛ با خود گفتیم به دلیل نابودی امکاناتش متاثر است و به او دلداری می دادیم اما جواب او این بود که خدا مرا لایق نمی داند چرا که فرزندی در جبهه داشتم که شهید نشده و اگر لایق بودم خداوند فرزندم را به شهادت می پذیرفت.

*تمام تلاش بدخواهان این است که امید را در جامعه بکشند چرا که با امید می‌توان به سمت قله حرکت کرد و به الگو تبدیل شد و جامعه الگو را به جامعه جهانی معرفی کرد. آن موقع است که برای کسانی که سالیان سال مردم را به دنبال سراب می‌کشانند، حرفی برای گفتن خواهیم داشت. 

*ما نیز وظیفه داریم از طریق خدمت و کارآمدی، این امید را در جامعه ایجاد کنیم، همچنین باید به جهاد تبیینی که امام و رهبر جامعه مطرح کردند، عمل کنیم و به دیگران بگوییم که چه موفقیت های بزرگی را در سال‌های مختلف داشتیم و خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی مادی و معنوی را در کشور و گره از زندگی مردم باز کردن را دنبال نماییم؛ اینجاست که توسل به شهدا و الگو گرفتن از آنها برای ما موضوعیت پیدا می کند. 

*امروز که در یک محیط ناامن پیرامونی به برکت خون شهدا و قافله سالار شهدای مان حاج قاسم، در امنیت به سر می‌بریم،  آینده درخشانی فرا روی ما قرار دارد؛ مسیری که طی می‌کنیم عبور و گذر از مشکلات است.

*امروز باید دولت و مردم در دست هم گام‌های بلندی بردارند، چرا که امروز در منطقه کسی نمی‌تواند مانع ما شود؛ چندی قبل دشمنان ما یکی از مراکز ما را زدند و مشخص بود که مبدا این حرکت تروریستی از اربیل عراق است و دیدید که چه پاسخ کوبنده و سختی به اسرائیلی‌ها دادیم؛ تحلیل‌ها نشان می‌دهدکه اسرائیلی‌ها به خودشان می‌لرزند چرا که پی برده‌اند که طرف مقابلشان صادق است و وقتی برای انتقام اعلام می‌کند، حتما انتقام می‌گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 664108 برچسب‌ها لبنان علیرضا زاکانی اسرائیل تهران عراق خاورمیانه جنگ تحمیلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لبنان علیرضا زاکانی اسرائیل تهران عراق خاورمیانه جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبر چند ثانیه، عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت: «هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.
رونوشت:مهندس چمران»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903022

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی