Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه،‌ محمد البیاتی، یکی از رهبران برجسته سازمان بدر، در سخنانی از مراکز سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد.

وی تصریح کرد:‌ همه این مراکز در مجاورت پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر عراق قرار دارند.

وی افزود: دولت عراق مسئولیت آنچه رخ می دهد را برعهده دارد زیرا در زمینه حضور پایگاههای صهیونیستی در مجاورت پایگاههای آمریکایی اهمال کاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البیاتی تاکید کرد: اقلیم کردستان عراق به دلیل حضور ۳ گروه از اپوزیسیون های ترکیه ،‌ سوریه و ایران به محلی برای اقدامات خصمانه علیه سه کشور همسایه ترکیه، ایران و سوریه تبدیل شده است.

عضو سازمان بدر در بخش دیگری با اشاره به موضع گیری و اعتراضات به حمله به مراکز موساد در اربیل اعلام کرد: ما از آنهایی که به حمله به مراکز موساد در اربیل اعتراض کردند، در جریان حملات آمریکا علیه حشد شعبی یا جنایت ترور فرماندهان پیروزی در قلب بغداد، صدایی نشنیدیم.

کد خبر 5446885

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق موساد رژیم صهیونیستی اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ولادیمیر پوتین مسکو عراق ولودیمیر زلنسکی کی یف اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند