Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یاور میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت نظارت برای جلوگیری از تخریب غیرمجاز اراضی کشاورزی تشدید شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی از مردم خواست ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی و زراعی را به سامانه تلفنی ۱۳۱ اطلاع دهند و گفت: طبیعت جلوه جمال الهی است و همه ما باید تمام توان خود را برای ترمیم، حفظ، بالندگی و بهره‌برداری درست از آن بکار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی ادامه داد: اکیپ‌های سیار در تمامی شهرستان‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی فعال هستند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

استان اردبیل ۱۸ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد که معادل ۱.۰۹ درصد از مساحت کل کشور ایران است.

۴۳.۶ درصد از مساحت این استان شامل ۸۱۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۵۰.۴ درصد معادل ۹۴۹ هزار هکتار مرتع، ۳.۵ درصد برابر با ۶۳ هزار هکتار جنگل و مابقی نیز مربوط به سایر کاربری‌هاست.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اردبیل تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اردبیل وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی اردبیل تخریب محیط زیست اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران