Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر جاویدان گفت : هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می‌کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران است مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده‌تر از هر زمان دیگری در کنار آن‌ها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

حفظ امنیت جامعه یکی از وظایف ذاتی پلیس است در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

لازم است از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران پرتلاش به خاظر تلاش‌های شبانه روزی و فداکاری‌هایی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام دادند، صمیمانه قدردانی کنم.

در سایه همه تلاش‌ها و مجاهدت‌ها بود که در سال جاری توفیقات قابل توجهی توسط یگان‌های مختلف انتظامی استان به دست آمد که امیدوارم در سال جدید هم تداوم یابد.

سرگرد شهید "پوریا نظری" مامور فداکار و وظیفه شناس پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش شهروندان جان خود را تقدیم اسلام کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام مانند شهید نظری هستیم که در راه اعتلای نظام و حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اینگونه فداکارانه عمل می‌کنند.

در همین راستا شهدای زیادی در سراسر کشور تقدیم نظام و انقلاب شده و در این میان پلیس جایگاه ویژه تری داشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا