Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:18:49 GMT

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۸۶۹۶

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ایرانی

زمانی که برای خرید یک سیستم کنترل تردد مراجعه کردم، متوجه شدم دستگاه‌ حضور و غیاب تشخیص چهره یا Facial Recognition یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های کنترل تردد بیومتریک است که در حال حاضر تعداد زیادی از سازمان‌ها و ادارات علی‌الخصوص مجموعه‌های بزرگ، از این سیستم برای کنترل ورود و خروج افراد به سازمان خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اولین اقدامی که باید انجام دهید، پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه فروش انواع سیستم کنترل تردد است.

اما چرا انتخاب من یک دستگاه تشخیص چهره بود؟ عدم نیاز به لمس دستگاه در شرایط همه گیری ویروس کرونا، کارایی و سرعت بالا، امکان تب سنجی حین تشخیص چهره و امکان تشخیص چهره با ماسک از مزیت‌های اصلی این سیستم‌های حضور و غیاب به شمار می‌رود. اگرچه این دستگاه‌ها برتری زیادی دارند، اما باید ببینید برای سازمان شما مناسب هستند یا خیر؟

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی یا تخشیص چهره یا کارتی جزو بهترین دستگاه حضور غیاب ایرانی به شمار می‌روند. قیمت دستگاه حضور و غیاب به عوامل متعددی بستگی دارد. برای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قیمت پایین، می‌توانید اقدام به خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم کنید؛ اگرچه که این کار توصیه نمی‌شود چراکه دستگاه‌های دست دوم ممکن است کارایی بالایی نداشته باشند.

دستگاه حضور و غیاب (Attendance Device) چیست؟ کارکردهای دستگاه حضور غیاب چیست؟ بهترین دستگاه حضورغیاب کدام دستگاه است؟ چه نوع سیستم حضور و غیاب برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر شما هم مالک یک مجموعه یا سازمان یا حتی یک استارت آپ باشید احتمالا کنترل تردد پرسنل و کارمندانتان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازها خواهد بود. با استفاده از دستگاه حضور غیاب به راحتی می‌توانید کنترل مناسبی روی رفت و آمد کارمندان خود داشته باشید. دستگاه رفت و آمد به شما این کمک را می‌کند تا در انتهای ماه یا هر زمانی که لازم باشد اطلاعات لازم در رابطه با حضور غیاب کارمندان خود را تنها با یک کلیک به دست آورید.

آیا دستگاه حضور و غیاب ایرانی، کیفیت لازم را دارد؟!

اغلب اوقات به دنبال اجناس خارجی در بازار هستیم درحالی‌که با کمی پرس‌وجو می‌توانیم نمونه‌های داخلی آن‌ها را با قیمت بسیار مناسب‌تری پیدا کنیم. یک دستگاه حضور و غیاب که براساس فناوری تشخیص چهره کار می‌کند، در صورت برخورداری از کیفیت بالا کارایی بسیار مثبتی خواهد داشت.

 تنها زمانی خیالتان از بابت کیفیت آن راحت می‌شود که از شرکت معتبری چون شرکت افق فراویژن سیستم کنترل تردد مورد نیاز خود را خریداری کرده باشید. پس از پرس‌وجو از همکاران خود توانستم یکی از بهترین تولیدکننده‌های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ایرانی را انتخاب کنم.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به چه صورت است؟

 برای کار با این سیستم کنترل تردد، نیاز است که یک الگوی ابتدایی از مشخصات چهره هر یک از کارکنان بر روی سیستم ذخیره شود. سپس با قرار گرفتن صورت کارکنان مقابل دستگاه، سیستم با مطابقت چهره با اطلاعات ذخیره شده بر روی پایگاه داده خود، اقدام به بازشناخت چهره خواهد کرد.

چرا بهتر است از دستگاه‌های تشخیص چهره استفاده کنیم؟

زمانی که برای خرید یک سیستم کنترل تردد مراجعه می‌کنید، با دستگاه‌های مختلفی مواجه می‌شوید که هر یک کارکرد متفاوتی دارند. قطعا این سوال را از خود می‌پرسید که کدام دستگاه حضور و غیاب برای شرکت شما مناسب‌تر است؟ فارغ از قیمت دستگاه، کارایی، سرعت و نحوه عملکرد آن از مهم‌ترین پارامترهایی هستند که باید به آن توجه داشته باشید.

طبق مشاوره‌هایی که از شرکت تولیدی دستگاه‌های حضور و غیاب دریافت کردم متوجه شدم یک دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره نسبت به دیگر سیستم‌های مشابه موجود در بازار مزایای بیشتری دارد؛ به همین خاطر این فناوری در میان سازمان‌ها از محبوبیت بالاتری برخورداری است. برخی از برتری‌های این سیستم های کنترل تردد عبارتنداز:

کارایی بالای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از این سیستم‌ها، سرعت بخشیدن به ورود و خروج افراد است. برای ثبت ساعات مربوط به ورود و خروج هر یک از پرسنل، آن‌ها کافی‌ست مقابل دستگاه قرار بگیرند تا در عرض چند ثانیه سیستم چهره آن‌ها را شناسایی کند.

شک ندارم شما هم از این مسئله که در صف منتظر بمانید تا نفرات جلویی به ترتیب رمز ورود خود را وارد کنند، کلافه هستید! سرعت عمل بالای دستگاه‌هایی که با فناوری تشخیص چهره کار می‌کنند، این چالش را برای سازمان‎‌های بزرگ رفع کرده است.

عدم نیاز به لمس سنسور دستگاه

تا پیش از شروع پاندمی ویروس کرونا در سرتاسر دنیا، مردم از اهمیت بزرگ‌ترین مزیت‌ دستگاه‌ حضور و غیاب تشخیص چهره یعنی عدم نیاز به لمس دستگاه باخبر نبودند. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی نیست افراد برخوردی با دستگاه حضور و غیاب داشته باشند بنابراین نگرانی بابت انتقال بیماری‌های واگیردار نخواهید داشت.

امکان تشخیص چهره با ماسک در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

از دیگر مزایای بهترین دستگاه‌ های حضور و غیاب ایرانی که می‌توانید آن را از شرکت افق فراویژن خریداری کنید، امکان تشخیص چهره پرسنل از روی ماسک است. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های ساده‌تر خود دارد.

امکان تجهیز کردن این سیستم به تب‌سنج

برخی از شرکت‌های سازنده این دستگاه‌ها، الگوریتم جدیدی را تعریف کرده‌اند که طبق آن امکان تب سنجی پرسنل نیز حین تشخیص چهره آن‌ها وجود دارد. این موضوع نیز در جهت کنترل بهتر کارکنان در شرایط کنونی برای سازمان‌ها بسیار ارزشمند است.

در حال حاضر در بسیاری از شرکت‌ها، از یک نیروی انسانی برای چک کردن تب پرسنل پیش از ورود به شرکت استفاده می‌شود. چرا از یک سیستم کنترل تردد که این آپشن را نیز دارد استفاده نکنیم؟!

آیا دستگاه تشخیص چهره برای شرکت من مناسب است؟

پس از اینکه از مزایای دستگاه‌ حضور و غیاب تشخیص چهره مطلع شدید، باید ببینید این دستگاه برای شرکت شما با کاربری که دارد مناسب است یا خیر؟ یک سیستم کنترل تردد اگر هزاران مزیت و برتری هم داشته باشد اما مناسب هدف شما نباشد، قطعا کارایی موثری نخواهد داشت. برای پاسخ به این سوال که کدام یک از سیستم های کنترل تردد برای شرکتتان مناسب‌تر است، ابتدا باید حوزه فعالیت شرکت، کارگاه یا سازمان شما مورد بررسی قرار بگیرد.

برای مثال در کارگاه‌های صنعتی، اثر انگشت اغلب پرسنل و کارگران به دلیل انجام مداوم کارهای یدی به مرور زمان از بین می‌رود. در چنین کارگاه‌هایی استفاده از دستگاه‌های اثر انگشتی اصلا گزینه مناسبی نیست چراکه ممکن است دستگاه در شناسایی اثر انگشت پرسنل بارها دچار خطا شود. یک سیستم کنترل تردد تشخیص چهره در چنین مکان‌هایی بهترین انتخاب است.

دستگاه تشخیص چهره با رمز و کارت

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاهی است که علاوه بر فناوری تشخیص چهره، با فناوری کارت یا رمز نیز عمل کند. اگرچه امکان خطا در دستگاه‌های باکیفیت ایرانی بسیار پایین است، اما به هر دلیلی ممکن است دستگاه دچار خطار شده و در تشخیص چهره پرسنل به خوبی عمل نکند؛ در چنین شرایطی باید راه دیگری برای کنترل تردد پرسنل در سازمان وجود داشته باشد.

برای رفع این مشکل، شرکت های تولید دستگاه حضور و غیاب، دستگاه‌های تشخیص چهره را به رمز یا کارت نیز مجهز کرده‌اند. این نمونه از دستگاه حضور غیاب ایرانی شاید کمی پرهزینه‌تر باشد، اما کارایی و عملکرد بالای آن‌ها تضمینی خواهد بود.

خرید دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن 

حالا که تا اینجای مطلب با ما در وب سایت تابناک همراه بوده‌اید، روش درست خرید دستگاه حضور وغیاب موجود در بازار را بیان خواهیم کرد. فارغ از آن که دستگاه حضور و غیاب انتخابی شما دارای چه ویژگی‌هایی باشد، شما باید اول انتخاب کنید که دستگاه حضور و غیاب شما قرار است از نوع ایرانی باشد یا خارجی، عموما دستگاه‌های حضور و غیاب خارجی به دلیل آن که ضمانت نامه کتبی و همچینین دارای کیفیت مناسبی نیستند، به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب حرفه‌ای با پشتیبانی شناخته نمی‌شوند. 

در مقابل دستگاه‌های حضور وغیاب تشخیص چهره یا از هر مدل دیگری که در شرکت‌های ایرانی طراحی و ساخته شده‌اند، عموما دارای گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش هستند، همین مورد باعث می‌شود که در  صورت هر گونه خرابی، دستگاه بدون آن که شامل هزینه شما برای تعمیر به محل مورد نظر برای تعمیر فرستاده شود. 

قیمت سیستم کنترل تردد تشخیص چهره چقدر است؟

انواع دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قیمت های متفاوتی دارند. فناوری ساخت، سرعت دستگاه، نحوه عملکرد و همچنین امنیت آن‌ها همگی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه هستند. از مشاوره‌های فروش شرکت افق فراویژن راجع‌به هک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره پرسیدم؛ اگر دستگاه باکیفیت را از شرکت معتبر بخرید، احتمال هک این دستگاه‌ها به صفر می‌رسد. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع دستگاه‌های تشخیص چهره بهتر است با شرکت مربوطه تماس بگیرید. شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه تولید انواع دستگاه حضور و غیاب آماده ارائه مشاوره رایگان به شما همراهان گرامی است. 

منبع: https://ofv-co.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان دستگاه حضور و غیاب سیستم کنترل تردد رپرتاژ آگهی مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بهترین دستگاه حضور خرید دستگاه حضور دستگاه حضور غیاب حضور و غیاب یک دستگاه برای شرکت دستگاه ها برای خرید سیستم ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی

علی بهادری جهرمی با اشاره به موفقیت نازنین‌فاطمه عیدیان در کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین‌فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم. این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…
تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.
قهرمانی المپیک ان‌شاءالله
تا باد چنین بادا»

دیگر خبرها

  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • هوش مصنوعی جهت‌گیری سیاسی افراد را از روی چهره تشخیص می‌دهد
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور