Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ فاتحی گفت: هر ساله و بر اساس رسم دیرینه شهروندان در پنج شنبه آخر سال جهت زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه می‌کنند و دراین راستا تمهیدات لازم جهت زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال صورت گرفته است 

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان زیارت اهل قبور در اعیاد وجود نداشت و درب‌های آرامستان بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: امسال با تمهیدات صورت گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال برای شهروندان وجود دارد.

فاتحی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و در راستای پیشگیری از ترافیک در داخل محوطه آرامستان، تمامی درب‌های آرامستان بسته است و از ورود خودرو شخصی به داخل آرامستان بهشت محمدی ممنوع است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج  گفت: در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه افراد سالخورده چندین دستگاه اتوبوس و تاکسی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر جهت جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر صورت گرفته است.

او گفت: تنظیف و پاکسازی محوطه آرامستان و همچنین رفع مشکلات در برخی از معابر آرامستان انجام شده است.

فاتحی از تمامی شهروندان در خواست کرد که در روز پنج شنبه آخر سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان سنندج کردستان پنج شنبه آخر سال زیارت اهل قبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج