Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیین پایانی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر و تجلیل از برترین های کانون های بسیج رسانه کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، رئیس بسیج رسانه فارس و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در تالار شهید مدرس وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این آیین، خبرنگاران برگزیده جشنواره معرفی شدند که راضیه نجار، سردبیر خبرگزاری فارس در استان فارس نیز در بخش مصاحبه موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی خبرنگار که برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه‌های برگزیده جشنواره ابوذر در سطح استان شده بود، در مرحله ملی نیز موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بخش مصاحبه این جشنواره شد.

وی از سال ۸۹ فعالیت رسانه‌ای خود را با روزنامه نیم‌نگاه آغاز کرد و از 2 سال پیش تاکنون، فعالیت خود را در خبرگزاری فارس ادامه داده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ابوذر مرحله کشوری شایسته تقدیر سردبیر خبرگزاری فارس خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

حوریه محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این مراسم گفت: این جشنواره در شش حیطه یاددهی ویادگیری،ارزشیابی،طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی و…. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری با حضور ۸۹ داور برگزار شد.

محمدی افزود: تعداد دانشگاه های علوم پزشکی ۷۰ دانشگاه هستند که ۵۴ دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند، وجود فر آیند های برگزیده با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور از ویژگی های مهم این جشنواره بود.

محمدی با اشاره به اینکه شعار همایش آموزش علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی،از کلاس درس تا عرصه است افزود: همایش آموزش علوم پزشکی با محور های توسعه و بازنگری برنامه های درسی منطبق با نیاز های اجتماعی، کیفیت آموزش بالینی،آموزش علوم پزشکی دانشجو محور، اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی و فناوری های نوین آموزشی شروع به کار کرد.

کد خبر 6094556

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود